Od piątku do niedzieli, 50 kin sieci Helios odwiedziło 108 tys. osób. To dwa razy lepszy wynik niż ten odnotowany w pierwszy weekend czerwca 2021 r.
Na rezultat sieci Helios po części wpłynęło otwarcie (13 czerwca) stref gastronomicznych w kinach. Najwięcej widzów przyciągnęła premiera horroru "Obecność 3. Na rozkaz diabła". Film dystrybuowany w Polsce przez Warner Bros. Entertainment Polska obejrzało w miniony weekend w kinach sieci Helios 50 tys. widzów. W całej Polsce obejrzało go 145 tys. osób, mimo obowiązującego w kinach 50-procentowego limitu miejsc.
Powyższy tytuł sprawił, że frekwencja była wyższa o 20 proc. w porównaniu do wyniku weekendu otwarcia poprzedniej części filmu "Obecność 2" w 2016 r., czyli na długo przed pandemią. W pierwszych dniach po premierze produkcję obejrzało 114 tys. osób w całej Polsce.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. W tej chwili dysponuje 50 kinami mającymi łącznie 281 ekranów i niemal 53 tys. miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.
Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej"), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).