Widzowie szturmują kina. Rekordowy weekend w sieci Helios

W kinach Helios w dniach 11-13 czerwca aż 108 tys. osób obejrzało filmy polskich i zagranicznych produkcji. Sieć odnotowała rekordową frekwencję po majowym znoszeniu obostrzeń, mimo obowiązującego 50-procentowego limitu miejsc.
Zobacz wideo Byliśmy na przedpremierze filmu "W jak morderstwo"

Od piątku do niedzieli, 50 kin sieci Helios odwiedziło 108 tys. osób. To dwa razy lepszy wynik niż ten odnotowany w pierwszy weekend czerwca 2021 r.

Tłumy widzów w kinach Helios

Na rezultat sieci Helios po części wpłynęło otwarcie (13 czerwca) stref gastronomicznych w kinach. Najwięcej widzów przyciągnęła premiera horroru "Obecność 3. Na rozkaz diabła". Film dystrybuowany w Polsce przez Warner Bros. Entertainment Polska obejrzało w miniony weekend w kinach sieci Helios 50 tys. widzów. W całej Polsce obejrzało go 145 tys. osób, mimo obowiązującego w kinach 50-procentowego limitu miejsc.

Powyższy tytuł sprawił, że frekwencja była wyższa o 20 proc. w porównaniu do wyniku weekendu otwarcia poprzedniej części filmu "Obecność 2" w 2016 r., czyli na długo przed pandemią. W pierwszych dniach po premierze produkcję obejrzało 114 tys. osób w całej Polsce.

Helios posiada 50 kin w całej Polsce

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. W tej chwili dysponuje 50 kinami mającymi łącznie 281 ekranów i niemal 53 tys. miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.

Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej"), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).

Więcej o: