Ekipa tworzy produkty dla uczniów. 7 mln zeszytów i teczek trafi do sklepów przed powrotem do szkoły

Marka Herlitz łączy siły z Ekipą. Już wkrótce na rynku pojawią się nowe produkty: zeszyty i teczki rysunkowe. "A to dopiero początek współpracy" - zapowiada producent.

- Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z Ekipą, tak popularną wśród naszej grupy docelowej -powiedział Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz cytowany w komunikacie. - Produkty przygotowane w ramach wspólnej kolekcji Herlitz/Ekipa doskonale uzupełniają nasze portfolio. Jesteśmy przekonani, że przygotowane propozycje spodobają się naszym klientom i będą doskonałym wyborem na sezon Back to School 2021 i kolejne miesiące - podkreślił. 

Zobacz wideo Najpopularniejszy youtuber w Polsce i... Europie?! Gwiazdy o gwiazdach - czyli tym razem o Frizie

Powrót dzieci i młodzieży do szkół umilą zeszyty i teczki w dwóch liniach kreatywnych, a w każdej z nich powstało po sześć różnych projektów graficznych, co w sumie daje kolekcję 12 różnych okładek.

Zeszyty Ekipy do kupienia już wkrótce

Liczba produktów, które trafią do sprzedaży w ramach limitowanej kolekcji w okresie sierpień - wrzesień 2021 szacowana jest na 6 -7 mln sztuk. Złożą się na to: zeszyty A5 i A4 oraz teczki rysunkowe A4. Produkty zaprojektowane przez znanych twórców internetowych będą sygnowane logotypami EKIPA oraz Herlitz.

Energylandia i Ekipa otwierają wspólnie rollercoasterEnergylandia i Ekipa nawiązują współpracę. Otwierają wspólnie rollercoaster

- Mamy nadzieję, że naszymi barwnymi projektami i jakością produktów Herlitz umilimy wszystkim powrót do szkoły - powiedział Łukasz Wojtyca, w Ekipie znany jako Wujek Łuki. - Poprzedni rok szkolny był inny niż wszystkie, dlatego też będzie dobrze zobaczyć się z własną ekipą we wrześniu - dodał.

Kim jest Ekipa?

To grupa YouTuberów zebrana przez Karola "Friza" Wiśniewskiego. Są oni paczką znajomych, którzy zamieszkują w jednym domu, gdzie kręcą format podobny do telewizyjnych reality show. Członkowie Ekipy wykonują różne zadania, robią sobie pranki, a ostatnio nawet wypuszczają utwory muzyczne. Grupa pod swoimi filmami zbiera milionowe wyświetlenia, głównie wśród młodszej widowni.

Marka stale się rozrasta, od swojego debiutu w 2018 roku. W lutym podpisano list intencyjny w sprawie połączenia tej marki z notowanym na giełdzie Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym. Zmieniono też biznesową nazwę na Ekipa Holding. 

Lody EkipaLody Ekipa to nic nowego. Jaki chwyt marketingowy zastosowano?

Pod koniec marca do niektórych mniejszych sklepów trafiły sygnowane ich logiem lody, wyprodukowane we współpracy z firmą Koral. Produkt wyprzedawał się na pniu. Lody w sklepie kosztowały 2 zł, ale na serwisach aukcyjnych osiągały ceny po kilkadziesiąt złotych. Niektóre licytacje produktu, a czasem samego papierka po lodach, przekroczyły wartość 200 tys. złotych. Najdroższa oferta osiągnęła 20 lodów za 250 tys. złotych.

Więcej o: