- Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z Ekipą, tak popularną wśród naszej grupy docelowej -powiedział Jacek Pobłocki, Head of Marketing firmy Herlitz cytowany w komunikacie. - Produkty przygotowane w ramach wspólnej kolekcji Herlitz/Ekipa doskonale uzupełniają nasze portfolio. Jesteśmy przekonani, że przygotowane propozycje spodobają się naszym klientom i będą doskonałym wyborem na sezon Back to School 2021 i kolejne miesiące - podkreślił.
Powrót dzieci i młodzieży do szkół umilą zeszyty i teczki w dwóch liniach kreatywnych, a w każdej z nich powstało po sześć różnych projektów graficznych, co w sumie daje kolekcję 12 różnych okładek.
Liczba produktów, które trafią do sprzedaży w ramach limitowanej kolekcji w okresie sierpień - wrzesień 2021 szacowana jest na 6 -7 mln sztuk. Złożą się na to: zeszyty A5 i A4 oraz teczki rysunkowe A4. Produkty zaprojektowane przez znanych twórców internetowych będą sygnowane logotypami EKIPA oraz Herlitz.
- Mamy nadzieję, że naszymi barwnymi projektami i jakością produktów Herlitz umilimy wszystkim powrót do szkoły - powiedział Łukasz Wojtyca, w Ekipie znany jako Wujek Łuki. - Poprzedni rok szkolny był inny niż wszystkie, dlatego też będzie dobrze zobaczyć się z własną ekipą we wrześniu - dodał.
To grupa YouTuberów zebrana przez Karola "Friza" Wiśniewskiego. Są oni paczką znajomych, którzy zamieszkują w jednym domu, gdzie kręcą format podobny do telewizyjnych reality show. Członkowie Ekipy wykonują różne zadania, robią sobie pranki, a ostatnio nawet wypuszczają utwory muzyczne. Grupa pod swoimi filmami zbiera milionowe wyświetlenia, głównie wśród młodszej widowni.
Marka stale się rozrasta, od swojego debiutu w 2018 roku. W lutym podpisano list intencyjny w sprawie połączenia tej marki z notowanym na giełdzie Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym. Zmieniono też biznesową nazwę na Ekipa Holding.
Pod koniec marca do niektórych mniejszych sklepów trafiły sygnowane ich logiem lody, wyprodukowane we współpracy z firmą Koral. Produkt wyprzedawał się na pniu. Lody w sklepie kosztowały 2 zł, ale na serwisach aukcyjnych osiągały ceny po kilkadziesiąt złotych. Niektóre licytacje produktu, a czasem samego papierka po lodach, przekroczyły wartość 200 tys. złotych. Najdroższa oferta osiągnęła 20 lodów za 250 tys. złotych.