"InPost informuje o planowanych pracach serwisowych w terminie 12-13.09.2021, w godzinach 21:15-03:00" - informuje serwis Apaczka.pl. W komunikacie wyszczególniono, w jakich obszarach należy spodziewać się największych utrudnień.
W nocy między 21:15 a 3:00 z niedzieli na poniedziałek nie będzie można m.in. tworzyć przesyłek dla paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt). Podczas planowanej przerwy technicznej w dniach 12-13 września nie będzie można również tworzyć i umieszczać przesyłek w paczkomatach InPostu, generować etykiet, tworzyć i opłacać przesyłek oraz umieszczać paczek w paczkomatach na podstawie usługi: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, aplikacja InPost Mobile oraz Manager Paczek.
Z komunikatu wynika, że nie będzie można generować kodów zwrotów dla przesyłek Allegro, opłacać paczek za pobraniem poprzez PayByLink i w paczkomatach oraz tworzyć paczek za pomocą usługi xFile (Klienci Offline). Nie będzie również działać usługa Lodówkomaty.
Pełną listę ograniczeń można znaleźć w TYM MIEJSCU.
Podczas prac serwisowych, z paczkomatów InPost wciąż będzie można odbierać paczki przy użyciu kodu odbioru, kodu QR czy aplikacji InPost Mobile. Przerwa serwisowa nie wpłynie także na świadczenie usługi Paczka w Weekend.
Termin ważności etykiet, czas odbioru paczek umieszczonych w paczkomatach InPost oraz ważność kodów zwrotu zostaną wydłużone o czas trwania okna serwisowego - czytamy w komunikacie zamieszczonym w serwisie Apaczka.pl.