Biedronka zdecydowała się wejść do e-commerce. Jak informuje portal spidersweb.pl, pracownicy sklepów tej sieci mieli otrzymać dostęp do testowej wersji sklepu internetowego, który najprawdopodobniej niebawem zostanie też udostępniony klientom Biedronki.
Z opisu wynika, że Biedronka Home będzie działa na podobnej zasadzie, co sklep internetowy innej sieci dyskontów. On-line nie zrobimy więc zakupów spożywczych - jedzenie czy napoje będą dostępne tylko w sklepach stacjonarnych (zakupy spożywcze od 2020 roku można robić też za pośrednictwem aplikacji Glovo). Na stronie Biedronki znajdzie się natomiast oferta non-food.
W Biedronka Home klienci będą mogli kupić przede wszystkim artykuły przemysłowe. Te z kolei zostały podzielone na dziewięć kategorii:
Do każdej z kategorii zostały przypisane także podkategorie, co ma ułatwić klientom wyszukiwanie odpowiednich dla nich produktów. W internetowym sklepie Biedronki będzie można zakupić tekstylia, kosmetyki czy artykuły przemysłowe nie tylko marek sieci Biedronka, ale też firm takich, jak: Fiskars, Ambition, Puccini czy MG Home.
Przeczytaj więcej informacji z Polski na stronie głównej Gazeta.pl.
W e-sklepie Biedronka Home znajdzie się także sekcja "Inspiracje". W zakładce tej mają znaleźć się dokładne opisy i wskazówki dotyczące np. wyboru czy wykorzystania danych sprzętów w ogrodzie czy domu.
Klienci, którzy będą chcieli zrobić zakupy w sklepie on-line, będą musieli się zarejestrować - to z kolei będzie wiązało się z założeniem wirtualnej karty Moja Biedronka. Karta będzie udostępniała też dodatkowe promocje, z których będzie można skorzystać w sklepie internetowym. Za zakupy będzie można zapłacić za pośrednictwem szybkiego przelewu, karty płatniczej lub BLIK-a. Na zwrot towaru klienci będą mieli nawet 60 dni.