"Zarząd spółki Moliera2 S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 28 sierpnia 2022 r. podpisał z Igorem Klają list intencyjny, w którym strony oświadczyły, iż zamierzają wspólnie zrealizować przedsięwzięcie biznesowe polegające na budowie lidera wśród przedsiębiorstw działających na terenie Europy Środkowej i Wschodniej w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej marek luksusowych" - czytamy w komunikacie Moliera2.
Więcej informacji ze świata biznesu przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Podkreślono, że strony podpisując list intencyjny, zadeklarowały chęć rozpoczęcia negocjacji, zmierzających do ustalenia zasad i warunków współpracy w zakresie realizacji przedsięwzięcia. Spółka Moliera2 ma informować w kolejnym komunikacie o etapach wspólnych działań - w szczególności o zawarciu umowy, która określać będzie parametry inwestycji partnera, m.in. wysokość zaangażowania kapitałowego oraz rodzaj współpracy pomiędzy stronami.
- Stale się rozwijamy i nie boimy się nowych wyzwań, stąd po raz pierwszy zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z marką spoza portoflio OTCF. Wymiana doświadczeń i wzajemne wsparcie z pewnością umożliwią nam realizację wspólnych planów - powiedział Igor Klaja, prezes OTCF, cytowany przez serwis Stooq.pl za PAP.
Po ogłoszeniu deklaracji o chęci rozpoczęcia negocjacji nad współpracą, akcje spółki Moliera2 wyraźnie wzrosły. W poniedziałek rano cena akcji wynosiła poniżej 0,30 zł, natomiast na zamknięciu sesji cena wzrosła do nieco ponad 0,41 zł (wzrost o 48,2 proc.).
Akcje Moliera2 Źródło: Stooq.pl
Spółka Moliera2 posiada kilka butików stacjonarnych z odzieżą luksusową w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Sopocie i Zakopanem. Firma uruchomiła w tym roku w centrum Warszawy pierwszy salon z jedną marką - Philipp Plein.
Natomiast OTCF to polska firma odzieżowa, założona w 1995 roku. Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla amatorów i zawodowych sportowców. W swoim portfolio posiada marki 4F, 4F Junior, 4F Fuel, 4F Spot oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe SportStyleStory. Jest wyłącznym dystrybutorem marki Under Armour na rynku polskim.
OTFC prowadzi Fundację 4F Pomaga. Jest sponsorem kadry olimpijskiej i paraolimpijskiej oraz kilku europejskich komitetów. Sieć sprzedaży OTCF liczy ponad 240 sklepów pod marką 4F m.in. w Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Rumunii i Ukrainie. Produkty 4F dostępne są także w 400 sklepach.
Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina