Biedronka jak Lidl - wypuści kolekcję odzieży z logo sieci. "Biedronka Fan Collection"

W sklepach sieci Biedronka od 4 lipca pojawi się kolekcja odzieży i obuwia pod nazwą "Biedronka Fan Collection" - dowiedziały się Wirtualne Media. W niektórych placówkach już pojawiły się produkty dla fanów. Wcześniej podobną kolekcję przygotował Lidl.

Internauci pokazali w mediach społecznościowych zdjęcia przedstawiające "biedronkową" odzież i obuwie z logiem sieci, które już trafiły do sprzedaży w niektórych sklepach. Jak widzimy na opublikowanych zdjęciach, białe skarpetki w charakterystyczne dla tej sieci biedronki kosztują 14,99 zł. Za białe i czarne koszulki należy zapłacić 24,99 zł za sztukę, a bluzy z kapturem są w cenie 64,90 zł.

Autobus BiedronkiBiedronka wprowadza autobusy z Łeby do sklepu i dostawy na plaże

"Biedronka Fan Collection", czyli ubrania i obuwie dla fanów sieci Biedronka. Ale pierwszy był Lidl

Sama Biedronka jak dotąd nie udzieliła żadnych informacji w sprawie nowej kolekcji "Biedronka Fan Collection". Jednak jak dowiedziały się Wirtualne Media, odzież i obuwie dla fanów sieci trafią do sklepów w poniedziałek 4 lipca. Tego dnia Biedronka ma również podać pierwsze szczegóły w sprawie oferty.

Interesują Cię zakupy? Więcej przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Warto przypomnieć, że podobną kolekcję dla fanów przygotował Lidl. W kwietniu 2021 r. wprowadził do sprzedaży klapki, skarpetki oraz koszulki z logo i kolorami charakterystycznymi dla tej sieci, a później także buty typu sneakers. Produkty dla fanów Lidla - koszulki i skarpetki - mają podobne ceny co odzież, którą wprowadza Biedronka.

Nowa aplikacja BiedronkiBiedronka z nową aplikacją. Wprowadza wiele ciekawych funkcji [LISTA]

Biedronka ma ponad 3 tys. sklepów w Polsce

W I kwartale 2022 r. sprzedaż Biedronki w krajowej walucie wzrosła ogółem o 15,4 proc. r/r., a w euro zwiększyła się o 13,4 proc. r/r do 3,843 mld - informował pod koniec kwietnia PAP Biznes. Zysk EBITDA Biedronki wyniósł 318 mln euro - to jest wzrost o 11,4 proc. r/r. W tym samym okresie sieć otworzyła 16 sklepów (11 netto) i przebudowała 61 lokalizacji. Na koniec marca br. miała łącznie 3 261 placówek.

Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina

Zobacz wideo Sylwia Majcher: Lodówka jest sklepem pierwszego wyboru
Więcej o: