McDonald's swetrem otulony. Sieć rusza z promocją w związku z premierą nowego Burgera Drwala

Kiedy nowa Kanapka Drwala trafi do McDonald's? Choć oficjalnych informacji wciąż nie ma, wiele wskazuje, że stanie się to już w tym tygodniu. Sieć ruszyła bowiem z promocją. W jej ramach lokal w Ustroniu w całości przykryto... dzierganym swetrem.

McDonald's w Ustroniu został pokryty wełnianym swetrem. Tym samym restauracja stała się jedną z najcieplejszych w kraju. Warto dodać, że również wnętrze zostało ozdobione włóczką. Akcja promocyjna związana jest z pojawieniem się oferty zimowej. A wraz z nią Kanapki Drwala. Przygotowania do akcji zajęły firmie 28 dni i uczestniczyło w nich 50 osób. Jak wygląda McDonald's w sweterkowym wydaniu? Sami zobaczcie. 

Zobacz wideo Czy Rosjanie będą tęsknić za McDonald's?

McDonald's promuje kanapkę. Drwal ma powrócić

Wciąż nie ma oficjalnego komunikatu dotyczącego daty wprowadzenia oferty zimowej do McDonald's. TVN podaje, że ich rozmówca stwierdził, iż w ustrońskim lokalu będzie można zjeść nową kanapkę już od poniedziałku 21 listopada. Jednakże na stronie sieci widnieje informacja, że restauracja jest zamknięta w poniedziałek i wtorek. 

Więcej informacji z kraju na stronie głównej Gazeta.pl 

Otworzyć ma się dopiero w środę 23 listopada. I ta data zgrywa się z naszymi informacjami, gdyż Gazeta.pl nieoficjalnie dowiedziała się, że Drwal powróci do McDonald's właśnie w środę 23 listopada. Warto również dodać, iż w poprzednich latach kanapka trafiała do sprzedaży właśnie w tym dniu tygodnia. Dodatkowo na oficjalnym profilu McDonald's pojawił się post promujący tegoroczną nowość sieci, co wskazuje, że data jego powrotu jest już bliska. 

Oferty sezonowe McDonald's

W ubiegłym roku zainteresowanie Burgerem Drwala w Polsce było tak duże, że jedna z aplikacji zajmujących się dostawą jedzenia musiała wyłączyć dostawy z innych restauracji. "Dziś McDonald’s wprowadził nową kanapkę do oferty. Z powodu ogromnego zainteresowania i braku kierowców wyłączyliśmy obsługę innych restauracji" - usłyszał jeden z restauratorów. 

W październiku z kolei amerykański McDonald's sprzedawał Happy Meale dla dorosłych. Dzienna liczba zamówień była nawet trzykrotnie większa niż zazwyczaj. Zatrudnieni w firmie postowali w mediach społecznościowych nagrania z restauracji i apelowali, by ludzie ograniczyli zamawianie tych zastawów.

Podobna sytuacja miała miejsce w 2017 roku. Wówczas sieć fast food wprowadziła do sprzedaży tylko na jeden dzień sos syczuański, po tym, jak wspomniał o nim główny bohater popularnej kreskówki dla dorosłych "Rick and Morty". Fani ustawiali się w długich kolejkach, a w niektórych miejscach sytuacja była tak zła, że trzeba było wzywać policję.

Więcej o: