MILF i "Make me wet" w drogerii. Rossmann wycofuje z oferty kontrowersyjne kosmetyki dla nastolatek

"Make me wet", "Show me your dirties", "Sleep with me" to tylko niektóre hasła widoczne na opakowaniach kosmetyków dla nastolatek do niedawna dostępnych w sieciach Rossmann. Po tym, jak część klientów wyraziła swoje oburzenie, produkty zostały wycofane.

Rossmann, znana sieć drogerii, zdecydowała o usunięciu z oferty niektórych produktów marki Bio.teen. Chodzi o te, które zostały opatrzone kontrowersyjnymi hasłami na opakowaniach. Niektóre w dość bezpośredni sposób nawiązywały do seksu, preferencji i zachowań seksualnych. Decyzja została podjęta po skargach klientów i negatywnych komentarzach w mediach społecznościowych.

Zobacz wideo „Wszystkie formacje poprą wniosek o odwołanie ministra Kowalczyka"

Rossmann wycofuje kosmetyki dla nastolatek

"Kosmetyki dla nastolatków z Bio.teen z napisami z nomenklatury porno, emotkami używanymi do przekazywania treści seksualnych nie wprost. Rossmann zamierzacie coś z tym zrobić? Czy może czekacie, aż zostaną powiadomione Rada Etyki Reklamy, Rzecznik praw Dziecka, Rzecznik Praw Konsumenta?" - napisała jedna z klientek w mediach społecznościowych. 

Produkty Bio.teen to żele do mycia twarzy, toniki pielęgnacyjne i kremy do twarzy, które miały przyciągać uwagę nastolatków. Stąd napisy takie jak: "Make me wet", "Show me your dirties", "Sleep with me" czy skróty MILF. 

Zobacz wideo Co wpływa na ceny paliw na stacjach Orlenu?

Producent broni swojej decyzji

Według niektórych hasła użyte na opakowaniach łamią zasady etyczne i mogą być uznane za niesmaczne. Przedstawiciele Bio.teen stanowczo bronią swoich pomysłów i w wypowiedzi dla jednego z serwisów internetowych zauważają, że edukacja seksualna i wzbudzanie pozytywnych emocji jest ważne.

Sieć Rossmann jednak postanowiła wziąć pod uwagę oburzenie klientów i wycofała produkty marki z oferty.  

Obecnie na stronie sieci Rossmann produkty te nie są dostępne. Sieć deklaruje, że wszelkie jej działania marketingowe powinny być zgodne z etyką i odpowiedzialnością społeczną.

Strona producenta kosmetyków jest uboga w informacje. Oprócz listy produktów widoczne są dane kontaktowe - firma mieści się we Włoszech. Sekcje takie jak "Blog", "Regulamin", "Polityka prywatności" są puste. 

Chiny. Premier Li Keqiang z prawej, z lewej Xi Jinping. Chiny nie mierzyły tak nisko w gospodarce od trzech dekad. Jest powód

Więcej informacji gospodarczych na stronie głównej Gazeta.pl

Więcej o: