Proponowana wcześniej przez zespół Hyper Poland trasa z Warszawy do Wrocławia o długości 415 km za sprawą systemu Hyperloop mogłaby być pokonana w zaledwie 37 minut. I to właśnie ona wydała się jedną z najbardziej uzasadnionych pod względem ekonomicznym i możliwych pod względem technicznym do wykonania.
Najkrótsza z zaproponowanych przez Hyperloop One tras dla Europy dotyczy połączenia Finlandii z Estonią. Odcinek z Helsinek do Tallina miałby mieć 90 km długości, a jego pokonanie zajęłoby zaledwie 8 minut. Z kolei najdłuższą objazdową trasę super szybkiego systemu transportu zaproponowano w Niemczech (aż 1991 km).
Na liście uwzględniono również połączenie Korsyki z Sardynią (z 451 km w 40 minut), HIszpanii z Marokiem (z Madrytu to Tangeru - 629 km w 47 minut) oraz objazdową trasę po Holandii (428 km). Aż trzy nitki Hyperloopa miałyby się znaleźć w Wielkiej Brytanii, umożliwiając między innymi szybkie połączenie ze Szkocją i Walią.
Czytaj też: Poseł Liroy-Marzec chce, by rząd wsparł polski projekt Hyperloop. Jest odpowiedź Ministerstwa Rozwoju
Oczywiście nadal nie wiadomo, w jaki sposób Hyperloop zamierza zaprojektować połączenie odbywające się drogą morską. W grę wchodzą zarówno tunele, jak i specjalne mosty. Na obecnym etapie pozostaje nam jedynie głosować na oficjalnym profilu Hyperloop One na Facebooku na zaproponowaną przez Hyper Poland trasę z Warszawy do Wrocławia.