Sprawa wyszła na jaw, gdy mężczyzna uruchomił swoją aplikację bankową. Z zaskoczeniem stwierdził, że na jego koncie znalazło się 2,45 mld dolarów - podaje Bloomberg.com. Klient skontaktował się z przedstawicielem banku.
- To był błąd wyświetlania i nic więcej. Zostało to poprawione - mówi w rozmowie z Bloomberg.com rzecznik Bank of America Bill Halldin.
Kilka tygodni wcześniej niektórym klientom bankowości mobilnej i internetowej wyświetlały się nieprawidłowe salda. Z informacji, które otrzymywali, wynikało, że stan ich konta wynosi... zero dolarów.
Podobne błędy w ostatnim czasie miały miejsce również w innych firmach. Citigroup, właściciel Citibanku, przelało omyłkowo na konta wierzycieli firmy kosmetycznej Revlon 900 mln dolarów. Po prośbie banku większość z nich zwróciła już pieniądze. Niektóre firmy jednak z tym zwlekają, co skłoniło Citigroup do poszukiwania pomocy w sądzie federalnym.