Listonosze Poczty Polskiej będą zachęcać do wzięcia kredytu. Dane zarejestrują na tabletach

Poczta Polska ogłosiła uruchomienie projektu Mobilny Bankowiec. Listonosze zostaną wyposażeni w specjalną aplikację na tablety i mają zachęcać do wzięcia kredytu w Banku Pocztowym.
Zobacz wideo Kto powinien ponieść odpowiedzialność za koszty majowych wyborów?

Poczta Polska oraz Bank Pocztowy startują ze współpracą, która pomoże temu drugiemu w trafieniu do większego grona klientów. Niemal 10 tys. listonoszy ma pomóc w zainteresowaniu Polaków ofertą Banku Pocztowego.

Poczta Polska rusza z projektem Mobilny Bankowiec

Mobilny Bankowiec to projekt, w ramach którego 9,5 tys. listonoszy Poczty Polskiej w całym kraju ma zachęcać do wzięcia kredytu oraz wstępnie przedstawiać ofertę Banku Pocztowego.  Listonosze zrobią to przy okazji na przykład dostarczania listu czy paczki.

W momencie, gdy pracownicy poczty natrafią na osoby zainteresowane ofertą banku, mogą zapisać ich dane w specjalnie przygotowanej do tego celu aplikacji na służbowych tabletach.

Imiona, nazwiska czy numery telefonów za zgodą klientów wpisywane są do elektronicznego formularza kontaktowego, który przesyłany jest bezpośrednio do doradców kredytowych. Ci kontaktują się następnie z klientami w celu umówienia spotkania w dogodnym dla niego czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej

- tłumaczy poczta w komunikacie prasowym.

Projekt już działa i - zdaniem Poczty Polskiej - przynosi korzyści każdej ze stron. Klienci mają zyskać łatwy dostęp do produktów kredytowych, a Bank Pocztowy znaleźć nowych klientów. Zyskają również sami listonosze. Dostaną prowizję od każdej zawartej umowy, do skorzystania z której sami zachęcili.