Poczta Polska oraz Bank Pocztowy startują ze współpracą, która pomoże temu drugiemu w trafieniu do większego grona klientów. Niemal 10 tys. listonoszy ma pomóc w zainteresowaniu Polaków ofertą Banku Pocztowego.
Mobilny Bankowiec to projekt, w ramach którego 9,5 tys. listonoszy Poczty Polskiej w całym kraju ma zachęcać do wzięcia kredytu oraz wstępnie przedstawiać ofertę Banku Pocztowego. Listonosze zrobią to przy okazji na przykład dostarczania listu czy paczki.
W momencie, gdy pracownicy poczty natrafią na osoby zainteresowane ofertą banku, mogą zapisać ich dane w specjalnie przygotowanej do tego celu aplikacji na służbowych tabletach.
Imiona, nazwiska czy numery telefonów za zgodą klientów wpisywane są do elektronicznego formularza kontaktowego, który przesyłany jest bezpośrednio do doradców kredytowych. Ci kontaktują się następnie z klientami w celu umówienia spotkania w dogodnym dla niego czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej
- tłumaczy poczta w komunikacie prasowym.
Projekt już działa i - zdaniem Poczty Polskiej - przynosi korzyści każdej ze stron. Klienci mają zyskać łatwy dostęp do produktów kredytowych, a Bank Pocztowy znaleźć nowych klientów. Zyskają również sami listonosze. Dostaną prowizję od każdej zawartej umowy, do skorzystania z której sami zachęcili.