Awaria w ING. Nie da się zalogować przez stronę i aplikację. Nie działają płatności kartą

Klienci banku ING zgłaszają problemy z logowaniem do bankowej aplikacji. Występuje też problem z dostępem do konta przez stronę internetową.

Pierwsze zgłoszenia o możliwej awarii w ING pojawiły się w czwartek 6 maja o godzinie 11:20. W pewnym momencie zgłoszenia wysłało aż 2,6 tysięcy użytkowników. Z serwisu downdetector.pl wynika, że najwięcej informacji o błędach odnotowano w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie, a dalej także w Gdyni, Szczecinie i Bydgoszczy.

Zobacz wideo Nawet Google czasami się myli. Największe wpadki internetowego giganta [TOPtech]

Awaria w ING - klienci zgłaszają problemy z logowaniem do konta

Bank ING przyznał, że doszło do awarii systemów. "Nasi specjaliści już nad tym pracują. Przepraszamy za kłopot" - napisano w komunikacie. Na razie nie wiadomo, do kiedy potrwają utrudnienia.

Klienci ING informują o problemach z zalogowaniem się na konto przez bankową aplikację, ale też przez stronę internetową. Nie ma również kontaktu z infolinią lub jest on znacznie utrudniony. W zgłoszeniach użytkownicy wskazują też na problemy z płatnościami, np. kartą czy BLIKIEM.

"Właśnie wyszłam ze sklepu bez zakupów!!!! Trzy razy próbowałam zapłacić waszą kartą i 3 razy odrzuciło!!! A środki na koncie mam. Co Wy wyczyniacie w środku dnia?", "Czy jest jakaś awaria? Nie działa infolinia, nie mogę się zalogować na konto, aplikacja nie działa, nie autoryzuje płatności BLIKIEM" - piszą klienci na stronie DownDetector i na profilu ING w mediach społecznościowych.

Zakupy w czasie koronawirusa. Zdjęcie ilustracyjne Drożyzna w sklepie i na targu. Masło, warzywa, zboża kosztują więcej

Więcej o: