Cyberpunk 2077 wciąż nie jest grą, która nam obiecano. CD Projekt jednak postanowił, że będzie ją ulepszał, tak długo jak będzie to koniecznie. Produkcja nadal ma wiele wad, które skutecznie zniechęcają do rozgrywki. Polskie studio jednak intensywnie pracuje nad tym, by wyeliminować jak najszybciej jak największą ich liczbę.
Zobacz wideo
Nie tylko Wiedźmin. Oto trzy polskie gry, które okazały się strzałem w dziesiątkę [TOPtech]
Cyberpunk 2077 dostał patch 1.31
Aktualizacja do wersji 1.31 pojawiła się już na wszystkich platformach, na których dostępny jest Cyberpunk 2077 tj. na PC, PS4 oraz Xbox One, a także w usłudze Google Stadia.
Co w najnowszej aktualizacji Cyberpunk 2077 czeka na graczy? Przede wszystkim poprawki dot. rozgrywki oraz misji, tych jest najwięcej. Poprawiono jednak też aspekty wizualne czy błędy w interfejsie.
Pełna lista zmian w Cyberpunk 2077 Patch 1.31:
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że w momencie ulepszenia przedmiotu ze znacznikiem zadania podstawowa wersja tego przedmiotu nie znikała z ekwipunku.
- Naprawiono błąd, przez który atuty szybkości przeładowywania broni spowalniały czas przeładowania.
- Poprawiono wysokość skoku ładowanego.
- Dostosowano szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.
- V nie będzie się już zacinać w animacji spadania w trakcie wypadku motocyklowego, posiadając atut „Jak skała".
Zadania i otwarty świat
- Bezład
- Naprawiono błąd, przez który Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce na Jig-Jig Street.
- Wyboista droga
- Naprawiono błąd, przez który Thorton Galena „Rattler" nie pojawiał się w obszarze zadania.
- Thorton Galena „Rattler" nie będzie już niewrażliwy na obrażenia po wykonaniu zadania.
- Do krwi
- Naprawiono błąd, przez który zadanie odnawiało się na celu cel „Udaj się na finałową walkę" w zapisach zrobionych na wersji 1.22.
- Nie mów Saulowi
- Naprawiono błąd, w wyniku którego cel „Poczekaj na nomadów" wyświetlał się na ekranie jeszcze długo po przybyciu na skrzyżowanie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z nomadami w celu ustalenia planu.
- Zawsze wiatr w oczy
- Naprawiono błąd, przez który samochód gracza blokował się między blokadą a barierką, co uniemożliwiało powrót do samochodu i blokowało postępy.
Efekty wizualne
- Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni. W 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu.
- Usunięto włosy i/lub brwi w przypadku, gdy wyłączono ich widok we wcześniejszych wersjach gry.
- Naprawiono błąd, przez który strzał z broni typu Tech wywoływał chwilowe oślepiające światło.
- Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, przez który Carol brakowało tabletu lub siedziała w powietrzu podczas scenki.
Interfejs
- Przywrócono brakujące opisy Przegrzania i Krótkiego spięcia we wskazówkach hacków.
- Przywrócono brakujące opisy modyfikacji ubioru: Backpacker, Resist!, Osmosis i Tancerz.
Inne
- Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli odebrać w grze nagrody za rejestrację w związku z problemem: "Wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Spróbuj później".
Konsole
- [PlayStation] Optymalizacja pamięci kart graficznych.