Twitter nie działał przez 1,5 godziny. Użytkownicy nie mogli publikować postów, bo "przekroczyli limit"

Twitter miał kolejną awarię. Użytkownicy, którzy chcieli opublikować post na platformie, mieli zablokowaną tę możliwość. Pojawiał się za to komunikat o "przekroczeniu dziennego limitu", mimo że był to dopiero drugi lub nawet pierwszy post w ciągu doby. Eksperci spekulują, że może to być skutek masowych zwolnień w Twitterze.

Elon Musk zaraz po przejęciu Twittera wyrzucił z platformy 3,7 tys. osób, czyli połowę wszystkich pracowników firmy. Setki kolejnych - ze względu na gwałtowne zmiany w polityce firmy wprowadzone przez nowego właściciela - zrezygnowało z pracy. Szacuje się, że do dziś z Twitterem pożegnało się ok. 5 tys. pracowników (z ok. 7,5 tys. w momencie przejęcia). To może przełożyć się na jakość działania platformy, a potwierdzeniem tego może być kolejna awaria.  

Zobacz wideo [MATERIAŁ REKLAMOWY] Czy kaucja za plastikową butelkę zwiększy świadomość konsumentów i pomoże producentom napojów zachować neutralność plastikową, chroniąc środowisko? Rozmowa z profesorem Arturem Bartkowiakiem

Awaria Twittera na całym świecie 

W środę w godzinach wieczornych przez około półtorej godziny Twitter miał problem z publikacją postów. Użytkownicy, którzy chcieli wstawić post z komputera, otrzymywali komunikat, że "Twój dzienny limit wysyłania Tweetów został osiągnięty". Natomiast ci, którzy robili to z telefonów komórkowych, dostawali komunikat o treści "Tweet nie został wysłany", a następnie "Przykro nam, że nie byliśmy w stanie wysłać Twojego tweeta. Czy chcesz spróbować ponownie lub zapisać ten tweet w wersji roboczej?".

W rzeczywistości żaden dzienny limit postów nie został przekroczony, bo ten wynosi 2 400 dziennie. O problemie poinformował także Twitter. "W przypadku niektórych z was Twitter może nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Przepraszamy za problem. Jesteśmy jego świadomi i pracujemy nad rozwiązaniem tego" - napisano. 

Więcej informacji z kraju i ze świata przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Użytkownicy Twittera niezadowoleni ze zmian

Ta awaria wywołała falę negatywnych komentarzy wśród użytkowników, którzy nie są entuzjastami zmian, które wprowadza Twitter. "Wygląda na to, że Twitter ma się świetnie" - komentuje ironicznie jeden z użytkowników. "Twitter zaczyna się robić absurdalny" - wtóruje mu drugi. 

W odbiorze platformy nie pomaga nawet wprowadzenie nowej usługi "Twitter Blue". Pozwala ona za opłatą ośmiu dolarów publikować dłuższe tweety - do czterech tysięcy znaków. Obecnie limit to 280 znaków. 

Więcej o: