Żabka oferuje części klientów dostęp do dwóch nowych usług, które mają ułatwić robienie zakupów przez internet. Pierwsza z nowości to "Zamów i Odbierz". Umożliwia zamówienie produktów za pośrednictwem aplikacji żappka na smartfon. Wybrane towary odebrać można samodzielnie w sklepie.
Druga funkcja to "Żabka do domu". W tym wypadku produkty wybrane za pomocą aplikacji zostaną nam dostarczone pod drzwi.
Ułatwienia dostępne są, jak na razie, dla klientów 50 sklepów - w Warszawie i dwóch dzielnicach Poznania - Jeżycach i Łazarzu - wyjaśnia Radio Zet.
Żabka, jak informują Wiadomości Handlowe, pierwotnie planowała uruchomienie możliwości robienia zakupów przez aplikację i internet w drugiej połowie 2020 r. Przyspieszyła prace nad projektem w związku z sytuacją zdrowotną w Polsce.
Czytaj też: Żabka walczy z koronawirusem. Skrócenie godzin otwarcia i 4,5 mln zł dla Ministerstwa Zdrowia
Testowanie nowych funkcji w aplikacji to niejedyna nowość wprowadzona przez Żabkę. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej żappka można też wspierać regionalne szpitale zakaźne. Punkty, czyli tzw. żappsy, można wymienić na cegiełki. W praktyce przekładają się na pomoc w kwocie od 1 do 100 złotych. Każda kwota przekazana przez klienta zostaje dodatkowo podwojona przez Żabkę
Sieć sklepów Żabka rozwija się coraz bardziej. Placówki Żabki, których jest ponad 6 tys., odwiedza około 2 mln klientów dziennie.