ESA

  • Kolejna wersja rakiety Ariane 5 coraz bliżej

    Kolejna wersja rakiety Ariane 5 coraz bliżej

    Rakieta Ariane 5, szczycąca się udanymi 46. startami z rzędu, może doczekać się kolejnej modernizacji. Po pozytywnym wdrożeniu najczęściej używanego obecnie...

    Kosmonauta.net
  • Podbój Marsa - plany, misje, osiągnięcia

    Podbój Marsa - plany, misje, osiągnięcia

    Mars przyciąga wzrok ludzkości od dziesiątków lat. Pomimo wielu ambitnych planów i prób, nie udało nam się jeszcze dobrze poznać planety sąsiadującej z Ziemi...

    Krzysztof Pielesiek
Więcej o:

ESA

  • ESA przystępuje do negocjacji z Polską

    Odpowiadając na zainteresowanie krajów europejskich Europejską Agencją Kosmiczną, nadała ona dziesięciu krajom status obserwatora w posiedzeniach Rady ESA. Delegacje z 10 krajów nie będących członkami ESA, tj. Bułgarii, Cypru, Estonii, Litwy, Łotwy, Malty, Polski, Słowacji, Słowenii i Węgier

  • Polska podpisała porozumienie z ESA

    na konieczność zakupu gotowych rozwiązań zagranicą. Ten mechanizm zrozumiano już w wielu krajach znacznie mniejszych od Polski. Uczestniczenie Polski w ESA oraz coraz bardziej wyrazista polityka Unii Europejskiej w sprawie wykorzystania przestrzeni kosmicznej, a także badań kosmosu powodują, że istnieje wyraźne

  • Nvidia, HP i Dell proponują standard ESA

    Definiuje on protokół informacyjny, który jest wykorzystywany do komunikacji pomiędzy wymienionymi podzespołami. Dzięki niemu będą one mogły dopasować parametry pracy i przekazać użytkownikowi informacje o systemie. ESA przyda się przede wszystkim miłośnikom overclockingu. Dzięki niemu będą oni w

  • Zespoły głośnikowe, które potrafią przyłożyć - ESA Neo 2

    "wartość postrzeganą"; będzie trochę droższa, ale klient dopłaci za "o wiele więcej". A jeżeli miałaby być tańsza, to można ją zrobić taniej, na tańszych przetwornikach, albo zaoszczędzić na wykończeniu obudowy... Wzór, wedle którego przygotowano kolumny ESA Neo 2, jest mniej komercyjny, bardzo klasyczny

  • BMW R 1200 GS z systemem ESA

    Niestety, jest on montowany za dopłatą. Ale to jego jedyna wada. Posiada dwa tryby: drogowy i terenowy. W trybie drogowym mamy do dyspozycji ustawienia dla samego kierowcy, dla kierowcy z bagażem i opcję pasażer. Mogą być one połączone z trzema ustawieniami zawieszenia: Sport [sportowy], Normal