Electrolux - Wyciągnij sobie odkurzacz z oceanu

Electrolux na serio wziął się za kampanię Vac from the Sea. Producent stwierdził, że z chęcią używałby wysokiej jakości plastiku, z odzysku, do wytwarzania swoich odkurzaczy... gdyby tylko taki był dostępny. Jak się jadnak okazuje, aby go pozyskać trzeba sięgnąć do dużych zbiorników wodnych.

Przy okazji Electrolux zwraca uwagę na problem zaśmiecania mórz i oceanów plastikiem, który nie jest obojętny dla mieszkających w nich zwierząt. Z zebranych w trakcie akcji w lecie 2010 roku odpadów firma wyprodukowała kilka unikalnych egzemplarzy - symboli - połączenie ekologii i swoistego pękna.

Nawet jeśli za akcją stoi chęć rynkowej ekspansji, duże pieniądze i pomysłowość działu marketingu i jeszcze większe pieniądze, warto o niej wspomnieć... i pilnować swoich odpadków.

[via Electrolux]

Łukasz Cichy

Więcej o: