LOT wycofuje wafelki Prince Polo z pokładów samolotów. Mondelez Polska odpowiada

Polskie narodowe linie lotnicze LOT podjęły decyzję o wycofaniu wafelków Prince Polo z pokładów swoich samolotów. Od 1 maja ich miejsce zajmują Grześki. Firma Mondelez Polska, właściciel marki Prince Polo, wydała oświadczenie o zakończeniu współpracy z LOT-em.
Zobacz wideo

Wafelki Prince Polo towarzyszyły pasażerom lotów obsługiwanych przez PLL LOT przez blisko 12 lat. Polski przewoźnik zadecydował jednak, że czas na zmianę, dlatego 1 maja miejsce Prince Polo zajęły wafelki Grześki. Są one dostępne dla pasażerów lotów średnio- i dalekodystansowych. Ostatnie wafelki Prince Polo z zapasów LOT wciąż serwowane są pasażerom lotów krajowych - informuje portal rynek-lotniczy.pl.

- Od 1 maja br. na pokładach samolotów LOT-u naszym pasażerom serwowana będzie nowa słodka przekąska - wafle Grześki. Produkt Goplany jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej kupowanych wafelków w Polsce. Jego receptura nawiązuje do polskich tradycji cukierniczych. Jesteśmy przekonani, że nową propozycję docenią wszyscy nasi pasażerowie, w tym rosnąca liczba gości z zagranicy - informował Jakub Panek z biura prasowego LOT.

LOT zamienił Prince Polo na Grześki. Firma Mondelez Polska wydała oświadczenie

Przedstawiciele Mondelez Polska, właściciela marki Prince Polo, wydali oświadczenie, w którym komentują decyzję LOT-u. 

"Szanujemy decyzję Zarządu PLL LOT o zakończeniu naszej współpracy. Dzięki wieloletniej obecności Prince Polo na pokładach LOT-u mogliśmy towarzyszyć naszym Klientom w czasie podróży, jak i dołożyć swoją cegiełkę do międzynarodowej promocji wywodzących się z Polski produktów" - czytamy w stanowisku Mondelez Polska cytowanym przez portalspozywczy.pl.

W dokumencie firma przypomniała także historię wafelka Prince Polo, który od ponad 60 lat wytwarzany jest w zakładzie "Olza" w Cieszynie. Mondelez Polska zauważa, że tradycje cukiernicze tego zakładu "sięgają okresu międzywojennego", odnosząc się w ten sposób do argumentacji biura prasowego LOT-u. 

Przedsiębiorstwo przypomniało także, że Prince Polo to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, która odegrała znaczącą rolę w promocji Polski za granicą, podając za przykład Islandię, gdzie wafelek w złotym opakowaniu stał się prawdziwym hitem sprzedażowym. 

"Prince Polo w swojej historii miało wiele różnych wariantów, jednak Polacy szczególnie cenią ten klasyczny, znany od pokoleń. Bogata historia w połączeniu z niepowtarzalnym smakiem oraz bardzo szeroką siecią dystrybucji sprawiły, że Prince Polo pozostaje marką numer 1 w swoim segmencie rynku" - czytamy w oświadczeniu Mondelez Polska.