Lidl wprowadza Leśne Lidlaki. Biedronka z mocną konkurencją

Leśne Lidlaki po raz kolejny trafią do sieci sklepów Lidl. To odpowiedź na Gang Słodziaków, który Biedronka wprowadziła na rynek miesiąc temu. Co tak naprawdę je różni?
Zobacz wideo

Lidl oraz Biedronka od lat rywalizują o klientów, co i rusz proponując atrakcyjne promocje oraz zwiększając asortyment. Tym razem walka przeniosła się na zupełnie inny grunt. Leśne Lidlaki, które dostępne są w sklepach od 26 września, są odpowiedzią na Gang Słodziaków wprowadzony miesiąc temu przez Biedronkę.

Leśne Lidlaki to 8 maskotek przypominających wyglądem i rozmiarem te znane z konkurencyjnego dyskontu. Wśród nich znajdziemy m.in. jeżyka, wilka, sówkę, sarenkę, ale także szopa czy koziorożca. 

- Maskotki mają zapewnić dzieciom dużo dobrej zabawy i rozbudzić wśród nich zainteresowanie przyrodą i ekologią. Zabawki spełniają europejskie normy bezpieczeństwa, posiadają certyfikat TÜV Rheinland, który potwierdza brak substancji szkodliwych dla zdrowia. Co więcej, są objęte trzyletnią gwarancją - czytamy w komunikacie Lidla.

Słodziaki vs LidlakiSłodziaki vs Lidlaki Mat.promocyjne/Lidl/Biedronka

Leśne Lidlaki dostępne w Lidlu. Czym się różnią od maskotek Biedronki?

To, co wyróżnia Lidlaki, to fakt, że aby je dostać nie trzeba kompletować naklejek. Są one do kupienia w każdym sklepie Lidl za promocyjną cenę 9,99 zł. Odejście od klasycznej akcji lojalnościowej to ukłon w stronę klientów, którzy robiąc zakupy, będą mogli wrócić do domu z zabawką dla swojego dziecka.   

W Polsce Lidlaki zadebiutowały na rynku w 2017 roku, a po raz ostatni akcja promocyjna była obecna ponad rok temu. Lidl oferował je wtedy w cenie 11,99 zł, ale dostępnych było zaledwie 5 maskotek. 

Czytaj także: Gang Słodziaków 2019 w Biedronce. Od kiedy i jak zdobyć nowe pluszaki?

Dla porównania, Biedronka po raz pierwszy wprowadziła pluszaki w 2017 r. pod nazwą "Gang Słodziaków". W każdej z edycji sieć dyskontów wypuściła na rynek około 6 mln maskotek.