Lidl oraz Biedronka od lat rywalizują o klientów, co i rusz proponując atrakcyjne promocje oraz zwiększając asortyment. Tym razem walka przeniosła się na zupełnie inny grunt. Leśne Lidlaki, które dostępne są w sklepach od 26 września, są odpowiedzią na Gang Słodziaków wprowadzony miesiąc temu przez Biedronkę.
Leśne Lidlaki to 8 maskotek przypominających wyglądem i rozmiarem te znane z konkurencyjnego dyskontu. Wśród nich znajdziemy m.in. jeżyka, wilka, sówkę, sarenkę, ale także szopa czy koziorożca.
- Maskotki mają zapewnić dzieciom dużo dobrej zabawy i rozbudzić wśród nich zainteresowanie przyrodą i ekologią. Zabawki spełniają europejskie normy bezpieczeństwa, posiadają certyfikat TÜV Rheinland, który potwierdza brak substancji szkodliwych dla zdrowia. Co więcej, są objęte trzyletnią gwarancją - czytamy w komunikacie Lidla.
Słodziaki vs Lidlaki Mat.promocyjne/Lidl/Biedronka
Leśne Lidlaki dostępne w Lidlu. Czym się różnią od maskotek Biedronki?
To, co wyróżnia Lidlaki, to fakt, że aby je dostać nie trzeba kompletować naklejek. Są one do kupienia w każdym sklepie Lidl za promocyjną cenę 9,99 zł. Odejście od klasycznej akcji lojalnościowej to ukłon w stronę klientów, którzy robiąc zakupy, będą mogli wrócić do domu z zabawką dla swojego dziecka.
W Polsce Lidlaki zadebiutowały na rynku w 2017 roku, a po raz ostatni akcja promocyjna była obecna ponad rok temu. Lidl oferował je wtedy w cenie 11,99 zł, ale dostępnych było zaledwie 5 maskotek.
Czytaj także: Gang Słodziaków 2019 w Biedronce. Od kiedy i jak zdobyć nowe pluszaki?
Dla porównania, Biedronka po raz pierwszy wprowadziła pluszaki w 2017 r. pod nazwą "Gang Słodziaków". W każdej z edycji sieć dyskontów wypuściła na rynek około 6 mln maskotek.