Kaufland rozpoczyna sprzedaż internetową. Do kupienia tylko specjalnie przygotowane zestawy

Popularna sieć zdecydowała się rozpocząć sprzedaż internetową. Kaufland testuje nowatorskie rozwiązanie, gdyż do kupienia są specjalnie przygotowane zestawy z najbardziej niezbędnymi artykułami spożywczymi oraz higienicznymi.

Kaufland rozpoczął sprzedaż internetową 2 kwietnia we współpracy ze sklepem internetowym Mango, znanym z prowadzenia telesprzedaży. Paczki są dostarczane w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. W ich składzie znajdują się najpopularniejsze artykułu spożywcze oraz higieniczne, jak chociażby mąka, makaron, ryż, cukier czy papier toaletowy. Koszt paczki wynosi 115,98 zł plus 19,99 zł za przesyłkę. 

Zobacz wideo Będzie nowy podatek, sklepy zapłacą za korki?

Kaufland przygotowuje zestawy do kupienia online

- W obliczu aktualnej sytuacji wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Z myślą o nich, a szczególnie o osobach starszych, dla których dzisiaj codzienne zakupy mogą stanowić duże wyzwanie, rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango - tłumaczy Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Specjalne paczki można również zakupić w niektórych sklepach stacjonarnych marki Kaufland we Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni. Ich cena jest identyczna jak przy zakupie internetowym. Na stronie internetowej Mango znajduje się dokładna oferta zestawu wraz ze zdjęciem pokazującym, co się w nim znajduje, a także informacją, w jaki sposób przesyłka zostanie dostarczona do odbiorcy. 

Paczka Kauflandu z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi oraz higienicznymiPaczka Kauflandu z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi oraz higienicznymi Zrzut ekranu ze strony mango.pl

Sklepy internetowe zyskują na popularności 

Wiele osób z robieniem zakupów  spożywczych przeniosło się do sieci. Według danych zaprezentowanych przez platformę Shoper, która zrzesza 13 tys. sklepów wzrost liczby zamówień w sklepach internetowych w kategorii "delikatesy" zwiększył się w marcu w stosunku do poprzedniego miesiąca o 400 proc. Wielu przedstawicieli branży e-commerce nie było przygotowanych na tego typu wyskok sprzedaży i w najgorszych przypadkach na realizację zamówienia trzeba czekać nawet miesiąc. 

Jeśli chodzi o branżę spożywczą, to sprzedaż online prowadzą takie sieci jak Carrefour, Auchan czy Tesco. Sporą popularnością cieszy się również sklep internetowy frisco.pl.