Kaufland rozpoczyna sprzedaż internetową. Do kupienia tylko specjalnie przygotowane zestawy

Popularna sieć zdecydowała się rozpocząć sprzedaż internetową. Kaufland testuje nowatorskie rozwiązanie, gdyż do kupienia są specjalnie przygotowane zestawy z najbardziej niezbędnymi artykułami spożywczymi oraz higienicznymi.

Kaufland rozpoczął sprzedaż internetową 2 kwietnia we współpracy ze sklepem internetowym Mango, znanym z prowadzenia telesprzedaży. Paczki są dostarczane w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. W ich składzie znajdują się najpopularniejsze artykułu spożywcze oraz higieniczne, jak chociażby mąka, makaron, ryż, cukier czy papier toaletowy. Koszt paczki wynosi 115,98 zł plus 19,99 zł za przesyłkę. 

Zobacz wideo Będzie nowy podatek, sklepy zapłacą za korki?

Kaufland przygotowuje zestawy do kupienia online

- W obliczu aktualnej sytuacji wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Z myślą o nich, a szczególnie o osobach starszych, dla których dzisiaj codzienne zakupy mogą stanowić duże wyzwanie, rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango - tłumaczy Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Specjalne paczki można również zakupić w niektórych sklepach stacjonarnych marki Kaufland we Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni. Ich cena jest identyczna jak przy zakupie internetowym. Na stronie internetowej Mango znajduje się dokładna oferta zestawu wraz ze zdjęciem pokazującym, co się w nim znajduje, a także informacją, w jaki sposób przesyłka zostanie dostarczona do odbiorcy. 

Paczka Kauflandu z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi oraz higienicznymiPaczka Kauflandu z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi oraz higienicznymi Zrzut ekranu ze strony mango.pl

Sklepy internetowe zyskują na popularności 

Wiele osób z robieniem zakupów  spożywczych przeniosło się do sieci. Według danych zaprezentowanych przez platformę Shoper, która zrzesza 13 tys. sklepów wzrost liczby zamówień w sklepach internetowych w kategorii "delikatesy" zwiększył się w marcu w stosunku do poprzedniego miesiąca o 400 proc. Wielu przedstawicieli branży e-commerce nie było przygotowanych na tego typu wyskok sprzedaży i w najgorszych przypadkach na realizację zamówienia trzeba czekać nawet miesiąc. 

Jeśli chodzi o branżę spożywczą, to sprzedaż online prowadzą takie sieci jak Carrefour, Auchan czy Tesco. Sporą popularnością cieszy się również sklep internetowy frisco.pl. 

Więcej o:
Komentarze (85)
Kaufland rozpoczyna sprzedaż internetową. Do kupienia jednak tylko specjalnie przygotowane zestawy
Zaloguj się
  • frey.a86

    Oceniono 41 razy 37

    Zupki chińskie, kostki rosołowe, fixy knorra, konserwy typu gulasz angielski albo fasolka po bretońsku w słoiku to mają być te najbardziej potrzebne artykuły spożywcze?

  • pani.do.bani

    Oceniono 33 razy 33

    Drogo, nieatrakcyjnie, wyprzedaż zapasów!!!!!

  • ryjaroslawa

    Oceniono 21 razy 21

    Yebło was?
    20 zł za przesyłkę to chyba poczta bierze, a temu pośrednikowi nie powierzyłbym nawet karty do głosowania.

  • lukamipisze

    Oceniono 20 razy 20

    2/3 z pczki do wyjbeania do kosza

  • konigin

    Oceniono 18 razy 16

    Szajs wysprzedaja, hahaha...

  • caards

    Oceniono 16 razy 16

    48 godzin dostawy to jest od otrzymania przelewu a nie złożenia zamówienia i liczą się tylko dni robocze... Po drugie 20 zł za koszty dostawy to zdzierstwo niczym za płyn Orlenu (paczka 3 kg to cena ok. 12 zł u kurierów). Po trzecie - dlaczego ceny są z 'półki sklepowej' a nie taniej? Samowolne ustalanie asortymentu i hurtowa sprzedaż wymusza niższe ceny!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX