Lidl i Biedronka regularnie zachęcają klientów różnego rodzaju promocjami. W ostatnim czasie sporą popularnością cieszyły się oferty na zakup piwa. W związku z tym Lidl zdecydował się przed świętami wielkanocnymi powrócić ze znaną akcją promocyjną.
Lidl wprowadził promocję, zgodnie z którą przy zakupie dwóch czteropaków piwa Carlsberg, trzeci można otrzymać za darmo. Cena regularna piwa Carlsberg wynosi 2,99 zł. W promocji, przy zakupie trzech czteropaków, koszt jednej puszki to 1,99 zł - w taki sposób akcję reklamuję Lidl. Rabat zostanie naliczony przy kasie.
Oferta obowiązuje od poniedziałku 29 marca do środy 31 marca i dotyczy tylko piw puszkowanych.
Dwa najpopularniejsze dyskonty w Polsce walczą ze sobą na różnych płaszczyznach. Dwa tygodnie temu Biedronka wprowadziła do oferty testy na obecność przeciwciał IgG i IgM przeciwko SARS-CoV-2. Primacovid kosztował 49,99 zł i cieszył się bardzo dużą popularnością. Kilka dni później te same testy pojawiły się na półkach sklepowych Lidl, ale w cenie 39,99 zł. W odpowiedzi na to Biedronka wprowadziła korektę cen i obecnie w obu sklepach produkty są dostępne za taką samą kwotą.
Test Primacovid to test serologiczny, który pozwala wykryć, czy badana osoba wytworzyła przeciwciała IgG i IgM przeciwko SARS-CoV-2 wywołującego COVID-19. Aby wykonać badanie, niezbędna jest niewielka próbka krwi, a wynik jest znany po około 10 minutach. Zgodnie z tym, co podaje Biedronka, jego dokładność wynosi 98,3 proc.