E-zakupy w Biedronce są obecnie dostępne już w 33 polskich miastach, a wkrótce dołączy do nich 34 - Koszalin. Rok po uruchomieniu nowej usługi sieć postanowiła podzielić się kilkoma ciekawostkami. Dowiedzieliśmy się m.in., jakie produkty cieszą się największą popularnością wśród klientów internetowego sklepu Biedronki i Glovo.
Okazuje się, że w pierwszym kwartale br. największe wzięcie miał świeży filet z piersi kurczaka. Kolejne miejsca na podium zajęły banany oraz jaja z wolnego wybiegu. W pierwszej piątce zmieściły się też polskie pomidory malinowe oraz świeży filet z łososia atlantyckiego.
Z okazji pierwszego roku sprzedaży online Biedronka uruchomiła też specjalną promocję. W dniach od 13 do 19 maja każde zamówienie przez Glovo powyżej 30 zł będzie dostarczane za darmo. Standardowo darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 199 złotych.
Od początku maja obok 18 sklepów Biedronki w 14 miejscowościach stanęły mobilne outlety Biedronki w formie naczep. Klienci kupią w nich przede wszystkim produkty z kategorii małe AGD, ale również, meble, akcesoria, produkty dla dzieci oraz wybrane artykuły kosmetyczne i chemii gospodarczej.
Artykuły przemysłowe cieszą się w Biedronce dużą popularnością, dlatego od kilku lat oferujemy klientom te produkty w obniżonych cenach nie tylko w standardowych sklepach naszej sieci, ale również w stacjonarnych i mobilnych outletach. Teraz by być jeszcze bliżej naszych klientów, ponownie w trasę wypuściliśmy nasze mobilne outlety, by klienci bez konieczności odbywania długich podróży mogli nabyć ulubione artykuły non-food
– powiedział dyrektor operacyjny w sieci Biedronka Karol Leszczyński, cytowany w komunikacie.
Produkty sprzedawane z naczep mają być oferowane w cenach niższych nawet o 50 procent. Każdy mobilny outlet ma powierzchnię 36 m2 i pomieści 15 palet towaru.