Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych. Na koniec marca 2021 świadczyła 614 tys. usług dostępu do internetu w Polsce - przytacza dane portal ideatechnologie.com. W środę wieczorem użytkownicy zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do sieci, a w czwartek rano problem zaczął się nasilać.
Od godziny 6 rano użytkownicy z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Katowic, Lublina czy Torunia zgłaszają problemy z Netią. Dotyczą one głównie internetu stacjonarnego (74 proc.), braku sygnału (18 proc.), a także przerw w nadawaniu (7 proc.) - wynika z danych portalu downdetector.pl. Awarie.pl z kolei zaobserwowali, że według ich zgłoszeń 43 proc. problemów dotyczy telefonów stacjonarnych, a 57 proc. internetu.
Awaria Netia www.downdetector.pl
Trudno powiedzieć, jak długo potrwa awaria i czy jest poważna. Obserwujemy jednak, że od rana trwa fala zgłoszeń od klientów Netii, co świadczy o tym, że problem wciąż nie został rozwiązany. Netia w żaden sposób nie skomentowało problemów w mediach społecznościowych. Użytkownicy także nie sygnalizują problemów na swoich kontach w social mediach.
Więcej informacji z kraju i ze świata na stronie głównej Gazeta.pl
Awaria internetu może być uciążliwa, zwłaszcza przed popołudniem, gdy wiele osób pracuje zdalnie. Nie wiadomo jednak jak długo ten problem się utrzyma, i czy będzie powtarzał się w kolejnych dniach. Obserwując dane na stronie downdetector.pl widać jednak zdecydowanie, że tendencja zgłoszeń jest zwyżkowa.