X SUMMIT to spotkanie praktyków, w czasie którego będzie okazja by posłuchać o najważniejszych kierunkach rozwoju Customer & Employee Experience, które każda ambitna marka powinna uwzględnić w swoim planie zarządzania doświadczeniami klientów i pracowników. Prelegenci, osoby o dużej wiedzy i doświadczeniu biznesowym, przestawią kluczowe trendy CX oraz ich konsekwencje dla firm.
Podczas konferencji zobaczysz 10 wystąpień, dzięki którym zyskasz:
- pogłębioną wiedzę na temat Customer Experience oraz Employee Experience związaną z aktualnymi trendami światowymi,
- dostęp do wyników badań i przydatnych materiałów,
- poznasz najlepsze praktyki CX na polskim rynku,
- poznasz narzędzia, dzięki którym buduje się Customer & Employee Experience,
- dołączysz do środowiska, które nieustannie dzieli się wiedzą na temat CX.
Zajrzyj na stronę www.xsummit.pl, aby dowiedzieć się więcej o wydarzeniu.