IAB HowTo: Retail. Make Customer Journey more effiecent. Zapraszamy na konferencję

"IAB HowTo: Retail. Make Customer Journey More Effiecent" to organizowana przez IAB Polska konferencja dedykowana przedstawicielom branży retail i FMCG. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem a także podpowiedzą, jak zwiększać efektywność działań w sprzedaży retail dzięki wykorzystaniu innowacyjnych strategii i narzędzi omnichannel. Wydarzenie odbędzie się 25 stycznia 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.

Pandemia, wojna, kryzys – takiego zestawienia wydarzeń w krótkim czasie nikt nie zakładał. Wszystkie wymienione czynniki istotnie wpływają na zachowania konsumentów. Smartfon jako kluczowy touchpoint w procesie zakupowym, rejestruje te zmiany najszybciej i najbardziej precyzyjnie. Grupa Robocza Mobile IAB Polska podzieli się z Państwem obserwacjami, w jaki sposób wykorzystać technologie oparte o mobile, aby ułatwić konsumentowi dokonanie zakupu zarówno w świecie offline, jak i online.

Gdzie i kiedy?

Konferencja "IAB HowTo: Retail. Make Customer Journey more effiecent" odbędzie się 25 stycznia 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich przedstawicieli branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami oraz chcą dowiedzieć się, jak docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych.

W agendzie

Dowiesz się, jak zwiększać efektywność działań w sprzedaży retail dzięki wykorzystaniu innowacyjnych strategii i narzędzi omnichannel.

  • Zobaczysz, skalę zmian i nowe trendy w zachowaniach konsumentów, które wpływają na skalę zakupów Twoich produktów
  • Poznasz, opinie i case studies z wielu źródeł, którymi możesz się inspirować
  • Nauczysz się, rozpoznawać obszary komunikacji marketingowej, które otwierają nowy potencjał w zwiększaniu sprzedaży

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Tomasz Chłodecki (CEO Justtag Group), Mateusz Chołuj (CEO, Proxi.Cloud), Magdalena Dudek (Country Manager, Vonage), Antonina Grzelak (PR & Business Manager, PanParagon), Rafał Wiewiórski (Head of Display & Data. RAS Polska), Tomasz Woźniak (CEO, Future Mind), Anna Stefańska (Digital Accelaration Lead, Google), Krzysztof Łuczak (Co-Founder & Head of Retail w Grupa Blix) Peter I’Bell (Channel Partner Manager, Whatsapp / Meta), Agata Pilacińska-Jakubowska, Dominika Kosińska (Business Development Manager, T-Mobile), Michał Rosiak (Business Development Manager, Proxi Cloud), Robert Biegaj (Country Manager, Offerista Group), Sławomir Szwaj (Beaty MarTech Solutions Lead, L’Oreal), Przemysław Symonides (Hybrid.ai), Michał Szczur (Digital Activation Lead, Mindshare), Grzegorz Marczak (Sales Director CE, Hybrid.ai), Tomasz Szulkowski (CEO, [m]spark, szef Grupy Roboczej Mobile IAB Polska)

Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: https://howto.iab.org.pl/retail-2023/

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

• Sponsor: Offerista Group

• Patroni medialni: Gazeta.pl, Wirtualna Polska

• Współpraca: Newspoint

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/retail-2023/