Polska sieć fast food otwiera lokal w Dubaju. Przy słynnej Palmie

Makarun, największa polska sieć restauracji spaghetterii, otwiera lokal w Dubaju. I to w jednej z najbardziej prestiżowych okolic. To kolejna polska spółka gastronomiczna, która chce podbić zagraniczne rynki.
Zobacz wideo

Największa polska sieć spaghetterii otwiera swój lokal w Dubaju. Jak informuje serwis Horeca Trends Makarun Spaghetti and Salad podpisał już odpowiednią umowę i przygotowuje się do rozpoczęcia działalności.

Polska spółka na miejsce debiutu w Dubaju wybrała słynną Palmę. To kompleks sztucznych wysp stworzonych niemal dwie dekady temu u wybrzeży Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Makarun ma znaleźć się w pobliżu nowego, luksusowego pasażu The Pointe Jumeirah.

Zakładamy, że lokal ruszy w drugim kwartale tego roku. Jesteśmy w trakcie negocjacji masterfranczyzy z naszymi partnerami z Dubaju, która ma dotyczyć wyłączności na naszą markę na obszar całych Emiratów Arabskich i zakłada powstanie w tym kraju kolejnych restauracji.

- stwierdził w rozmowie z Horeca Trends Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci. 

Spółka znad Wisły odważyła się na inwestycję za granicą nie po raz pierwszy. Ma już lokal w Niemczech. Myśli o budowie sieci w Czechach, Rumunii, Wielkiej Brytanii i Bliskim Wschodzie. 

Na podbój zagranicznych podniebień

Wśród firm gastronomicznych, które swoją siedzibę mają w Polsce, największe sukcesy odnosił do tej pory AmRest. Operator lokali działających pod szyldami takimi jak KFC, Burger King, Starbucks, La Tagliatella czy Pizza Hut również rozbudowuje sieć za granicą. Nie tylko w Europie ale i Azji. Wrocławska sieć przejęła niedawno Telepizzę i Sushi Shop. Łącznie, w 12 krajach polska sieć ma 1870 restauracji. Dla porównania, Makarun może pochwalić się zaledwie 27 restauracjami w Polsce i na świecie.