W tym roku LOT rozszerzył współpracę ze spółką Colian, czego efektem mają być m.in. reklamy Grześków i Śliwki Nałęczowskiej umieszczone na kadłubach trzech samolotów typu Embraer. Jeden z nich został już opatrzony logotypem popularnych wafelków, na dwa kolejne przyjdzie jeszcze czas - drugi samolot LOT-u zostanie reklamą słodyczy jeszcze w tym roku, a trzeci w roku 2020 - informuje portal Wirtualne Media.
Polskie Linie Lotnicze LOT współpracują ze spółką Colian od 2015 roku. Pasażerom w klasie biznes w rejsach długodystansowych podawano m.in. Krówki Mleczne Solidarność oraz Śliwkę Nałęczowską. W kwietniu tego roku LOT podjął decyzję, że będzie rozdawał swoim pasażerom wafelki Grześki i zakończył współpracę z firmą Mondelez Polska, produkującą wafelki Prince Polo, które były obecne na pokładzie samolotów LOT od 2007 roku.