Kanały telezakupowe cieszyły się sporą popularnością zwłaszcza w pierwszej dekadzie XXI wieku. Największe stacje telewizyjne decydowały się wprowadzać poranne kilkugodzinne bloki, podczas których prezentowany były Telezakupy Mango. W tamtym czasem powstawały również inne kanały poświęcone tej tematyce. Najpopularniejszym był jednak Mango 24, który jednak zakończy nadawanie 1 sierpnia 2020 roku.
Według press.pl, który powołuje się na komunikat przesłany do abonentów łódzkiej sieci kablowej Toya, stacja zniknie z jej oferty "w związku z zakończeniem emisji programu przez nadawcę".
Program został uruchomiony przez Mango Media w 2002 roku. W następnych latach znacznie zyskał na popularności, a w 2007 roku został przejęty przez TVN za 13 mln zł. W 2017 Grupa TVN sprzedała udziały studiu Moderna Polska, która prowadzi całodobowe kanały telezakupowe w Rosji, Ukrainie i Rumunii.
Koniec nadawania Mango 24 nie oznacza jednak końca telezakupów. Oferta Mango będzie dalej prezentowana na kanałach telewizyjnych oraz stronie internetowej. Produkty dystrybuowane są również w stacjonarnych sklepach Mango na terenie całej Polski.
>>> Czytaj też: CANAL+ rusza z telewizją przez internet. Bez umowy i dekodera. Znamy cenę i szczegóły