Paczkomaty z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Według raportu Gemius, 61 proc. kupujących w internecie deklaruje, że Paczkomaty są najczęściej wybieraną przez nich formą dostawy. Oznacza to, że popularnością prześcignęły kurierów. W porównaniu do 2019 roku to wzrost o 9 proc.
Choć dla firm stawiających paczkomaty rosnąca popularność usługi jest pozytywną wiadomością, to problematyczny staje się fakt ich nadmiernego przepełnienia. Taka sytuacja staje się zjawiskiem coraz częstszym nie tylko w okresie świątecznym, gdzie paczek zamawia się więcej. InPost zdecydował się przygotować rozwiązanie, które ma zapobiec temu problemowi.
Sieć przygotowała kody rabatowe do sklepu odzieżowego H&M w wysokości 20 proc. ceny regularnej poszczególnych produktów. Aby go otrzymać, należy odebrać paczkę w ciągu dwóch godzin od otrzymania wiadomości o jej dostarczeniu do paczkomaty. Warto zaznaczyć, że kod przysługuje w momencie, gdy wartość zamówienia przekroczy 150 zł.
Po odebraniu paczki w odpowiednio krótkim czasie należy wejść na stronę akcji #ZróbMiejsce, wpisać ostatnie cztery cyfry numeru paczki, numer telefonu, imię oraz adres e-mail. Kod rabatowy powinien trafić na skrzynkę mailową. Rabaty do sklepu H&M będą oferowane do 17 sierpnia 2020 roku. Później InPost zamierza przygotować inną ofertę tego typu.
>>> Dowiedz się więcej: IKEA. Ruszyły wielkie wyprzedaże w sklepach. Przeceny nawet do 70 proc. Co można kupić taniej?