Świąteczna promocja Kauflanda. Do zgarnięcia 10 tys. punktów Payback

Sieć hipermarketów Kaufland uruchomiła promocję "Rozbij Złote Jajo i wygraj 10 000 punktów Payback". Akcja promocyjna trwa do 3 kwietnia.

By wziąć udział w promocji należy zrobić zakupy w Kauflandzie z zarejestrowaną kartą Payback między 11 marca a 3 kwietnia. Warunkiem koniecznym jest aktywowanie w tych dniach co najmniej jednego kuponu oznaczonego w aplikacji lub na kuponie papierowym jako Złote Jajo. Punkty można zbierać szybciej, kupując w sklepach Kaufland produkty, które są oznaczone symbolem złotego jajka. 

Zobacz wideo Jak robić zakupy w czasie pandemii?

Nagrodę główną, czyli 10 000 punktów Payback, otrzyma aż 2 000 uczestników, którym uda się zgromadzić najwięcej punktów Payback. Standardowo za każde wydane 3 zł przysługuje 1 punkt.

Kaufland stworzył w sklepach Strefy Świadomego Odżywiania

Pod koniec lutego sieć Kaufland poinformowała, że tzw. Strefy Świadomego Odżywiania znajdą w każdym sklepie Kaufland. Obejmują one produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru, bez glutenu, a w sklepach o większej powierzchni sprzedażowej także superżywność oraz produkty dla aktywnych. Strefy Świadomego Odżywiania można łatwo znaleźć m.in. dzięki nośnikom przytwierdzonym do regałów, naklejkom na podłodze oraz plakatom.

- Jedną z trzech najważniejszych motywacji zakupowych Polaków jest możliwość znalezienia potrzebnych artykułów szybko i łatwo. Dlatego w naszych sklepach stworzyliśmy specjalne Strefy Świadomego Odżywiania, gdzie w jednym miejscu znajdują się produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dzięki dobrze widocznym oznaczeniom oraz przemyślanemu rozmieszczeniu towarów klienci nie muszą spędzać wiele czasu, aby odnaleźć artykuły, które ich interesują. Mamy także nadzieję, że w ten sposób zachęcimy klientów do spróbowania m.in. produktów z niską zawartością cukru, dzięki którym w łatwy sposób możemy ograniczyć ilość tego składnika w naszej codziennej diecie - mówiła Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Więcej o: