Lidl otworzył w Polsce sklep typu outlet. Jak informuje redakcję next.gazeta.pl biuro prasowe sieci, tego typu punkt działa w Opolu. "Jest to rozwiązanie testowe i jednocześnie pierwszy obiekt tego typu" - informuje przedstawiciel biura prasowego.
Lidl zapewnia, że w sklepie dostępne są artykuły przemysłowe w atrakcyjnych, niskich cenach. Są to między innymi odzież damska, męska i dziecięca, sprzęty, obuwie, akcesoria do domu i ogrodu, dekoracje, meble i wiele innych.
"Wszystkie artykułu są w pełni wartościowe, stanowią końcówki serii. Obejmują je takie same zasady kupna i zwrotu jak w przypadku naszych regularnych sklepów" - wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz rzeczniczka prasowa detalisty, w przesłanym gazeta.pl komentarzu.
Lidl to kolejna sieć, która zdecydowała się na nową formułę. Outlety w Polsce od kilku lat rozwija też Biedronka. Pierwszy uruchomiono w roku 2018, obecnie na terenie całego kraju działa ich 18. Sieć tłumaczy, że w każdym tygodniu dodawane do oferty są kolejne produkty nawiązujące tematycznie do aktualnego sezonu. "Dzięki takiej formie sprzedaży niskie ceny, z których znana jest Biedronka, będą jeszcze bardziej atrakcyjne" - czytamy w komunikacie.
Outlety otwierają też inne znane w Polsce sieci. Super-Pharm, oferująca artykuły farmaceutyczne i drogeryjne, tego typu placówkę uruchomiła w Warszawie w 2019 r. Z wyłączeniem produktów aptecznych ma oferować towar w promocyjnych cenach, tańszy nawet o 70 proc. W placówce taniej kupić można m.in. perfumy, kosmetyki, artykuły chemiczne czy suplementy diety.