18+
Uwaga!

Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych

Mam co najmniej 18 lat. Chcę wejść
Nie mam jeszcze 18 lat. Wychodzę

Biedronka z promocją na piwa 12+12 gratis. Tylko w czwartek, na wybrane marki

Biedronka z okazji majówki organizuje 29 kwietnia promocje na piwa. Kupując 12 butelek, kolejne 12 dostaniemy gratis. Promocja obowiązuje tylko na wybrane marki.

Nadchodzi majówka i z tej okazji Biedronka organizuje kolejną promocję na piwo. Od przeszło roku sieć dyskontów z Lidlem na zmianę urządza akcje w podobne do tej, w której rozdawane są darmowe butelki lub puszki piwa przy zakupie odpowiedniej ilości trunku. 

Zobacz wideo Biedronka czy jednak Lidl? Porównujemy aplikacje dwóch największych dyskontów w Polsce

Biedronka. Promocja na piwo 12+12

W czwartek 29 kwietnia będzie można we wszystkich sklepach sieci skorzystać z promocji na piwo 12+12 gratis. Akcja obejmuje piwa marki Beck’s, Carlsberg, Desperados, Heineken, Corona, Captain Jack, Redd’s i Sommersby. Jak można się domyślić, kupując 12 butelek, kolejne 12 dostaniemy gratis. Marki piwa można dowolnie mieszać, nie trzeba więc kupować 24 takich samych butelek trunku. Decydując się na taki wariant, nie zapłacimy za 12 najtańszych produktów. 

Biedronka wydała stanowisko w sprawie 60 mln zł kary od UOKiK: decyzja nieobiektywna i dyskryminująca (zdjęcie ilustracyjne)Biedronka komentuje 60 mln zł kary od UOKiK. "Jesteśmy głęboko zdziwieni"

Żeby skorzystać z promocji, należy mieć aktywną kartę Moja Biedronka. Oferta będzie dostępna tylko raz, w godzinach otwarcia sklepów sieci Biedronka, od czwartku 29 kwietnia 2021 r. do piątku 30 kwietnia 2021 r. do godz. 2. w nocy lub do wyczerpania zapasów.

Z okazji majówki Biedronka wydłużyła też działanie niektórych placówek. Od wtorku 27 do piątku 30 kwietnia ponad 2200 sklepów sieci Biedronka będzie czynnych do godz. 23 lub dłużej, a ponad 100 placówek - całodobowo.

Sklep sieci Lidl. Zdjęcie ilustracyjneLidl otworzył nowy rodzaj sklepu. "Artykuły są w pełni wartościowe"

Kupujemy mniej piwa, a więcej mocnych trunków

W 2020 roku Polacy wydali na alkohol 39,2 mld złotych. To o 7 proc. więcej niż rok wcześniej, ale jednocześnie sprzedaż liczona w litrach była mniejsza o 1 proc. Częściej decydujemy się na mocniejsze trunki, na popularności zyskały gin (26 proc.), rum (30 proc.), wino (8 proc.) i whisky (15 proc.). Mniej kupujemy za to piwa, o 1,6 proc. To wciąż jednak najpopularniejszy polski alkohol, którego wolumen wynosi 87 proc.