Jak poinformowała sieć w komunikacie, w przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych. Będzie w nich można kupić ciepłe przekąski, jak np. bardzo popularne wśród klientów sieci hot dogi i burgery, kanapki, sałatki oraz ciepłe i zimne napoje, w tym gorącą, świeżo mieloną kawę.
- Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach - wyjaśniał Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Jak poinformowano, mobilna Żabka stawia przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. Dostępny w niej asortyment ograniczono do przekąsek i napojów. Będzie w nich można zatem zakupić burgery i hot dogi, a także kanapki oraz sałatki. W sklepie dostępna będą także na wynos różne rodzaje kawy.
W komunikacie podano także, iż dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.