Drugiej takiej potrawy ze świecą szukać w Polsce. Burger Drwala to niewątpliwie kultowa kanapka w polskim McDonald's, na którą co roku czeka mnóstwo osób. I tak już od 11 lat, bo Drwal po raz pierwszy w ofercie polskiego McDonalda pojawił się w 2011 roku.
Kanapka Drwala oznacza, że McDonald's wprowadza ofertę zimową. Sieć fasftood jeszcze nie poinformowała oficjalnie, kiedy Drwal znów wejdzie do sprzedaży. W poprzednich latach działo się to w ostatnim tygodniu listopada. W 2021 roku kanapka była dostępna od 24 listopada.
Więcej informacji z kraju na stronie głównej Gazeta.pl
W tym roku najpewniej będzie podobnie. Na jednej z facebookowych grup HSPL - Food wrzucono informację, że Drwal pojawi się już 23 listopada - donosi vibez.pl. Zazwyczaj kanapka była dostępna od środy, więc i tutaj data się zgadza.
Do postu załączono zdjęcia z instrukcją nowych napojów, które pojawiły się w ofercie McDonald's przed Wszystkich Świętych. To sugeruje, że źródłem informacji jest jeden z pracowników sieci.
Także nam udało się nieoficjalnie dowiedzieć, że to na 23.11 McDonald's szykuje komunikat w sprawie daty tegorocznej premiery.
W ubiegłym roku zainteresowanie Drwalem w Polsce było tak duże, że jedna z aplikacji zajmujących sie dostawą jedzenie musiała wyłączyć dostawy z innych restauracji. "Dziś McDonald’s wprowadził nową kanapkę do oferty. Z powodu ogromnego zainteresowania i brakiem kierowców wyłączyliśmy obsługę innych restauracji" - usłyszał jeden z restauratorów.
W październiku z kolei amerykański McDonald's sprzedawała Happy Meale dla dorosłych. Dzienna liczba zamówień była nawet trzykrotnie większa niż zazwyczaj. Zatrudnieni w McDonald's postowali w mediach społecznościowych nagrania z restauracji i apelowali, by ludzie przestali zamawiać Happy Meal dla dorosłych.
Podobne sytuacja miała miejsce choćby w 2017 roku. Wówczas sieć fast food wprowadziła do sprzedaży tylko na jeden dzień sos syczuański, po tym, jak wspomniał o nim główny bohater popularnej kreskówki dla dorosłych "Rick and Morty". Fani ustawiali się w długich kolejkach, a w niektórych miejscach sytuacja była tak zła, że trzeba było wzywać policję.
Chaos w McDonald's zapanował również przy promocji z 2021 roku, gdy z okazji 25-lecia Pokemonów, firma wprowadziła zestawy Happy Meal z kartami kolekcjonerskimi z franczyzy. Część sieci musiała zawiesić ich sprzedaż, po tym, jak pojedyncze osoby wykupywały wszystkie zestawy. Był to bowiem okres, gdy jedną kartę Pokemon można było odsprzedać z nawet 350-krotnym zyskiem.