Cropp wycofuje się z kontrowersyjnej promocji. Rabat dla 2137 osób już nie obowiązuje

Marka Cropp przygotowała promocję, która - jak ocenili internauci - w dość oczywisty sposób nawiązywała do memów o papieżu Janie Pawle II. Choć marka zapewniała, że promocja YELLOW30 dla 2137 osób wcale nie nawiązywała do śmierci papieża, ostatecznie po fali krytki wycofała się i zdjęła kontrowersyjny baner.
Zobacz wideo Zdrojewski: PiS próbuje pośmiertnie wręczyć Janowi Pawłowi II legitymację partyjną

Sklep odzieżowy Cropp, który należy do firmy LPP, zorganizował niedawno promocję dla klientów: "-30 procent na produkty nieprzecenione przy zakupach powyżej 99 PLN dla pierwszych 2137 osób!". "Twój kod to: YELLOW30" - widniało na zdjętym już banerze. Internauci szybko zwrócili uwagę na to, że promocja w oczywisty sposób nawiązuje do internetowego trendu, którego głównym bohaterem jest papież Jan Paweł II. Do jego najbardziej rozpoznawalnych elementów należy liczba 2137 (godzina śmierci papieża zapisywania jako jeden ciąg znaków) oraz kolor "rzułty", nawiązujący do zdjęcia Jana Pawła II, na którym miał nienaturalne żółtą twarz. O skojarzenie promocji dla 2137 osób YELLOW30 (ŻÓŁTY30) z internetowym trendem nie było więc trudno. 

Cropp rezygnuje z promocji nawiązującej do papieża Jana Pawła II

Pierwszy raz informowaliśmy o sprawie tydzień temu. Już wtedy po krytyce baner z reklamą na stronie Croppa zniknął. Ewa Wieczorek z wydziału komunikacji marki Cropp w rozmowie z WP stwierdziła natomiast, że "wspomniana akcja jest jedną z wielu akcji promocyjnych organizowanych w ciągu roku przez markę i nie miała nawiązywać do godziny śmierci Jana Pawła II". 

Aktualnie na stronie marki nie ma ani baneru, ani regulaminu promocji. Napisaliśmy w tej sprawie do Ewy Wieczorek, aby dopytać czy i kiedy wycofano promocję oraz kto za nią odpowiada. Gdy dostaniemy odpowiedź, zaktualizujemy artykuł. 

Więcej o: