blu-ray

  • Trójwymiar się nie sprzedaje

    Trójwymiar się nie sprzedaje

    Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu firmy DisplaySearch, trójwymiarowe telewizory się słabo sprzedają.

    Janusz A. Urbanowicz
  • Microsoft i Apple razem - egzotyczny sojusz przeciwko Blu-ray
  • Złamano zabezpieczenia cyfrowej telewizji?

    Złamano zabezpieczenia cyfrowej telewizji?

    W serwisie pastebin.com pojawiła się strona wypełniona rzędami liczb, według opisu to główny klucz do zabezpieczeń cyfrowej telewizji. Czy to możliwe?

    Janusz A. Urbanowicz
  • Minisystem Blu-ray Denon D-X1000BD

    Minisystem Blu-ray Denon D-X1000BD

    Denon odsłania nowy, wysokiej jakości minisystem Blu-ray D-X1000BD z wszechstronnymi możliwościami połączeń i superłatwą obsługą.

    Audio.com.pl
  • George Lucas nie bardzo wierzy w Blu-ray

    George Lucas nie bardzo wierzy w Blu-ray

    W Orlando trwa wielki starwarsowy konwent Celebration V. George Lucas wypowiedział się na nim o pomyśle wydania sagi Star Wars na nośnikach Blu-ray, zaś...

    Tomasz Andruszkiewicz
Więcej o:

blu-ray

  • Już tysiąc filmów na Blu-ray

    pojawić się 10 marca 2009 roku. A więc rynek błękitnych krążków rozwija się wbrew pesymistycznym prognozom niektórych ekspertów. Przypuszczenie, że Blu-ray nie zastąpi DVD, a ludzie wszystko będą ściągać przez internet jest coraz bardziej nieprawdopodobne. Ostatnie dane utwierdzają nas coraz bardziej w

  • Blu-ray zyskuje popularność wśród klientów

    , że wyniki sondażu znajdują odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży. Okazuje się bowiem, że tylko w ciągu weekendu następującego po tegorocznym Dniu Dziękczynienia (27 listopada) sprzedano prawie 150 tysięcy samodzielnych odtwarzaczy Blu-ray. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku jest to wzrost o

  • Disney wierzy w sukces Blu-ray

    Disney zamierza wierzy w siłę Blu-ray i w marcu 2009 roku zamierza wydać takie ponadczasowe hity jak Śpiąca Królewna i Pinokio. Jeszcze tej jesieni na Blu-ray pojawi się ostatni kinowy bestseller Pixara o sympatycznym robociku o imieniu Wall-E - podaje serwis cepro.com. - Sprzedaż Blu-ray podniosła

  • Toshiba nie przestawi się na Blu-ray. Na razie

    Mimo iż popularyzacja technologii HD DVD przebiegała powoli, a wiele analiz rynkowych wskazywało na większą popularność Blu-ray, firmy wspierające HD DVD były pewne sukcesu. Wszak odtwarzacze HD DVD były tańsze, a i filmy do nich dołączane oferowane były po atrakcyjnych stawkach. Serwis Engadget

  • Edycje Blu-ray z wzorową jakością obrazu

    Ostatnio pisałem o fatalnej jakości obrazu w Predator:Morderczo drapieżne wydanie. To, że coś jest na Blu-ray nie znaczy, ze od razu ma świetną jakośc obrazu, ale... Z drugiej strony nie brakuje też ludzi, którzy mówią, że obraz na płytach Blu-ray wcale nie jest "wart zachodu". Oto 5 pozycji

  • Płyty Blu-ray będą tańsze?

    Sprzedaż dysków Blu-ray w Stanach Zjednoczonych od początku zeszłego roku wzrosła trzykrotnie, podaje serwis cnet.com za raportem firmy The Digital Entertainment Group. Niestety, nie jest to jeszcze sprzedaż zaspokajająca sprzedawców. Wielu komentatorów twierdzi, że niska sprzedaż jest związana

  • Steve Jobs wieszczy upadek Blu-ray

    Według Jobsa, do lamusa mają odesłać Blu-ray treści ściągane przez sieć w rozdzielczości Full HD. Co ciekawe, komentarz Jobsa pojawił się niedługo po ogłoszeniu przez Blu-ray Disc Association finalnej specyfikacji nowej płyty Blu-ray - BDXL - która ma pomieścić 128 GB danych. Blu-ray

  • Nowe nośniki Blu-ray zmieszczą 128 GB danych

    Blu-ray się rozpowszechnią. BDA zapewniło, że nowa specyfikacja jedynie rozszerza istniejący standard Blu-ray, dlatego też przyszłe czytniki BDXL i IH-BD będą mogły bez problemów obsługiwać dotychczasowe nośniki 25 i 50 GB. [via Engadget ] Tomasz Andruszkiewicz

  • Blu-ray nadal niszowy

    Kilka miesięcy po zakończeniu wojny między Toshibą a Sony o nowy format zapisu danych można odnieść wrażenie, że nic się nie zmieniło. Format Blu-ray firmy Sony, dzięki znacznie lepszej jakości obrazu i dźwięku niż zwykłe DVD, miał zrewolucjonizować rynek. Tymczasem w Stanach Zjednoczonych