Koniec UPC Polska. Klienci otrzymują e-maile od Play. Firma informuje o warunkach umów

Klienci UPC Polska otrzymują wiadomości z informacją, że "UPC to teraz Play". Operator informuje zniknięciu działającej nad Wisłą od 23 lat marki i zmianach dla klientów. Dodaje, że rebranding nie uprawnia do bezkarnego zerwania umowy.

Zmiana nazwy to oczywiście efekt zakończonego przed kilkoma dniami rebrandingu. Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu, marka UPC Polska znika z rynku po 23 latach działalności i od 1 września funkcjonuje już pod nazwą Play (obie marki należą do P4).

Zobacz wideo Czy to konsola? Czy to komputer? Nie! To Steam Deck - sprzęt inny niż wszystkie [TOPtech]

Koniec UPC Polska. To teraz Play. Klienci otrzymują maile

Jak donosi serwis Wirtualnemedia.pl, klienci UPC Polska otrzymują maile z informacją o zmianie dostawcy usług, którym teraz jest spółka P4. "Uprzejmie informujemy, że od 1 września 2023 r. dostawcą usług telekomunikacyjnych i administratorem Państwa danych osobowych w ramach umów zawartych z UPC Polska sp. z o.o. jest: P4 sp. z o.o., ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa" - napisano w mailu cytowanym przez portal.

W wiadomościach podano również nowy adres korespondencyjny i adres e-mail oraz dodano, że numer infolinii pozostał bez zmian. Zaznaczono również, że zmiana nazwy jest wynikiem połączenia spółek UPC Polska sp. z o.o. z P4 sp. z o.o. i nie wymaga żadnych działań ze strony klienta. Od kilku dni nie działa już strona internetowa UPC Polska. Próba jej otwarcia kończy się przekierowaniem do strony głównej Play.

Umowy zostają bez zmian. Nie będzie można zerwać ich bez konsekwencji

Jak informowało już wcześniej Play, wszystkie dotychczasowe umowy klientów UPC Polska pozostają w mocy bez zmian. Identyczny jest więc zakres usług, cena, warunki umowy i termin jej wygaśnięcia. W związku z tym, klienci nie mają możliwości zerwania zobowiązanie przed jego wygaśnięciem. Takie działanie poskutkuje bowiem "koniecznością zwrotu proporcjonalnej części ulgi", która została udzielona przy podpisaniu umowy.

"Wraz z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego UPC Polska staje się formalnie częścią spółki P4, która przejęła wszelkie prawa i obowiązki UPC Polska. Oznacza to, że obecni klienci UPC Polska mogą nadal wygodnie korzystać ze swoich usług na dotychczasowych warunkach. Zarówno czas trwania umów, wysokość opłat jak i dane rachunku bankowego do dokonywania wpłat pozostają niezmienione" - informowało biuro prasowe Play 31 sierpnia.

P4 ogłosiło chęć przejęcia spółki UPC Polska jeszcze we wrześniu 2021 roku, ale transakcję formalnie sfinalizowano w kwietniu 2022 roku. Od tamtej pory prowadzono integrację obu marek, która zakończyła się właśnie porzuceniem nazwy UPC Polska na rzecz Play. Już kilka miesięcy wcześniej jednak operator P4 podjął decyzję o stopniowym zamykaniu salonów UPC w Polsce.

Więcej o: