tiger
-
Nikt ci tak nie wybaczy jak polski konsument. Przy sklepowej półce wygrywa cena i przyzwyczajenie
Jako konsumenci mamy krótką pamięć. Chociaż w internecie zadeklarowaliśmy, że my, nasze dzieci i dzieci naszych dzieci nigdy, przenigdy nie kupimy danego...
-
Bojkot w Polskim Radiu po aferze z Tigerem i Powstaniem Warszawskim. Oberwały soki Tarczyn
Wycofanie produktów firmy Maspex z Polskiego Radia dotyczyło tylko zakupów soków Tarczyn - poinformował Minister Kultury Piotr Gliński w odpowiedzi na...
-
Tiger odbija po skandalu z Powstaniem Warszawskim. Te dane absolutnie zaskakują
Wizerunkowy kryzys związany z kontrowersyjną grafiką na Instagramie nie wpłynął negatywnie na sprzedaż napoju Tiger. Przeciwnie, jego udział w rynku minimaln...
-
Tiger się doigrał. Jedna czwarta konsumentów planuje bojkotować produkty Maspeksu
Z sondażu przeprowadzonego na zlecenie serwisu rp.pl wynika, że co czwarty respondent planuje bojkotować produkty firmy Maspex. To cena, jaką producent płaci...
-
Jesteśmy bardziej zmęczeni? Polacy piją coraz więcej napojów energetycznych
W 2015 roku przeciętny Polak wypił średnio 3,1 litra napojów energetyzujących. Na łącznie 118 mln litrów energetyków wydaliśmy blisko 1,3 mld zł.