bojkot
-
Bojkot firm, które zostały w Rosji nieskuteczny. Dwie duże sieci ze wzrostem ruchu
Polacy nie zbojkotowali sieci handlowych pozostających na rosyjskim rynku, choć wielu zapowiadało to po 24 lutego br. Ruch w sklepach Auchan wzrósł nawet...
-
Rosję opuszcza kolejna zachodnia firma technologiczna. Pomimo gróźb. "Potępiamy wojnę Rosji"
Intel, amerykańska firma technologiczna, już na początku marca zapowiedziała wstrzymanie dostaw do Rosji i Białorusi oraz potępiła wojnę. Pod presją rosyjski...
-
Niemiecki gigant chemii gospodarczej Henkel nie wycofuje się z Rosji. "Boją się konfiskaty aktywów"
Niemiecka grupa Henkel, która jest producentem chemii gospodarczej, kontynuuje sprzedaż swoich produktów w Rosji. Simone Bagel-Trah, przewodnicząca rady...
-
Bojkot marek, które zostały w Rosji, to nie tylko puste słowa. PKO potwierdza niższe obroty
W związku z inwazją Rosji na Ukrainie wiele firm wycofało swoje produkty z Rosji. Część postanowiła jednak zostać. Konsumenci, gdy tylko dowiadywali się o...
-
Kolejna francuska marka nie wycofa się z Rosji. Koncern wznawia produkcję aut w Moskwie
Renault, francuski producent samochodów, zamierza pozostać na rosyjskim rynku. Firma poinformowała, że wznowiła produkcję swoich aut w Moskwie. Wcześniej...
-
Bojkot rosyjskich produktów. Posłowie chcą je oznaczać flagą Rosji, by ich przypadkiem nie kupić
Money.pl dotarło do poselskiego projektu, który mówi m.in. o tym, żeby oznaczać rosyjskie produkty w sklepach flagą Rosji. W ten sposób politycy chcą ułatwić...
-
Apel: "Nie kupujcie i nie sprzedawajcie produktów z Rosji i Białorusi". Można je poznać po kodach
"Dziś wszyscy musimy sprzeciwiać się agresji na niepodległą ukrainę wprowadzając własne, indywidualne sankcje gospodarcze" - nawołuje w swoich stanowisku Izb...
-
Partia Razem przeprasza producenta Cisowianki. "Bez uzasadnienia wzywała do bojkotu produktów"
Partia Razem przeprosiła spółkę Nałęczów Zdrój, producenta wody mineralnej Cisowianka, "za to, że naruszyła jej dobra osobiste - renomę i prawo do klienteli"...
-
Nikt ci tak nie wybaczy jak polski konsument. Przy sklepowej półce wygrywa cena i przyzwyczajenie
Jako konsumenci mamy krótką pamięć. Chociaż w internecie zadeklarowaliśmy, że my, nasze dzieci i dzieci naszych dzieci nigdy, przenigdy nie kupimy danego...