PLL LOT oraz spółka Colian współpracują na różnych płaszczyznach od kilku lat. Popularne Śliwki Nałęczowskie są serwowane pasażerom klasy biznesowej oraz w salonikach biznesowych znajdujących się na Lotnisku Chopina. Kolejnym etapem współpracy marketingowej jest okolicznościowe malowanie samolotów.
Samolot LOT-u w barwach Śliwki Nałęczowskiej to część kampanii reklamowej
Premierowy lot "śliwkowego" Embraera 195 odbył się do szwajcarskiej Genewy. Projekt malowania na kadłubie samolotu powstał w ramach pierwszej edycji Design by Śliwka Nałęczowska. W maju br. na tym samym modelu pojawiła się również reklama popularnych batonów Grześków, które również należą do spółki Colian. W przyszłym roku logotypy produktów do niej należących pojawią się na kolejnym samolocie.
>>> Czytaj także: LOT rezygnuje z wafelków Prince Polo. Teraz na pokładach będą częstować Grześkami
"To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych Śliwki Nałęczowskiej. Zaplanowano 3 tygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia samolotu, wykonane przez spotterów lotniczych. Dla fanów zostanie ogłoszony konkurs ze słodkimi nagrodami" - czytam w komunikacie spółki.
PLL LOT zdecydował się na wprowadzenie nowych lotów do Stanów Zjednoczonych
Prezydent Andrzej Duda ogłosił dzisiaj, że od 11 listopada Polacy będą mogli podróżować do Stanów Zjednoczonych bez wiz. Z tego powodu LOT zdecydował się wprowadzić nowe połączenia. Od 2020 r. polecimy z Warszawy do San Francisco. Od przyszłego roku zwiększy się także liczba połączeń do Chicago, co więcej, spółka zdecydowała się na otworzenie połączenia pomiędzy Krakowem, a Nowym Jorkiem.
>>> Czytaj także: Zniesienie wiz do USA. LOT wprowadza nowe połączenie. Od 2020 r. polecimy do San Francisco