- Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą, jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy - chwalił umowę prezes PZPN Cezary Kulesza. Kontrakt zawarto na cztery lata do 31 lipca 2024 z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
W praktyce współpraca między organizacjami oznacza, że logotyp InPost będzie znajdować się na m.in. na strojach treningowych reprezentacji, nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych Polsce, a także materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, stronie "Łączy nas piłka" oraz biletach i programach meczowych.
- W InPost wierzymy, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność i zaangażowanie, ale przede wszystkim zgrany zespół i silny, odpowiedzialny leadership. Taką polską reprezentację, pod wodzą Roberta Lewandowskiego, chcemy oglądać i wspierać! Do zobaczenia na trybunach! - powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.
InPost w ramach umowy uzyskał również prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski" oraz do wykorzystywania w swojej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski.
Więcej informacji z Polski i ze świata przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Grzegorz Stańczuk Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN, wyjaśniał, że PZPN jako największy związek sportowy w Polsce chce wyznaczać standardy marketingu sportowego, a umowa z InPost ma być tego przykładem.
- Nawiązanie współpracy z firmą InPost i jej założenia są elementem szerszej zmiany strategii w podejściu do bazy sponsoringowej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Poza klasycznymi świadczeniami sponsorskimi otwieramy przed nowym sponsorem strategicznym nasze kanały social media oraz tworzymy plany działań niestandardowych, jak np. lokowanie produktu w materiałach wideo - tłumaczy.
Według nieoficjalnych informacji dziennikarza portalu sport.interia.pl Sebastiana Staszewskiego wynika, że kontrakt ma opiewać na kwotę 8-10 mln złotych rocznie, co czyni go drugim najwyższym kontraktem w PZPN (po Lotosie) i jednym z najwyższych w historii polskiej piłki.
Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina.
Umowa obejmuje wsparcie nie tylko pierwszej reprezentacji, ale również drużyn kobiecych oraz kadr młodzieżowych. Pierwsze efekty tej współpracy będzie można zauważyć już 1 czerwca podczas meczu Polski z reprezentacją Walii. Logo InPostu pojawi się na bandach reklamowych, ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach etc.