W kwietniu Netflix opublikowała bardzo niepokojące wyniki. Okazuje się, że po raz pierwszy od ponad dekady serwis zaczyna tracić klientów - w ostatnim kwartale ich liczba spadła o 200 tysięcy. Nie jest to wielki exodus, ale jeśli dodamy do tego fakt, że w tym samym czasie konkurenci wzmocnili swoją pozycję, to jest to dość niepokojące.
Wykorzystują to rynkowi konkurencji. W pierwszych trzech miesiącach br. liczba użytkowników serwisu Disney+ zwiększyła się o 7,9 mln. Łącznie daje to 87,6 mln subskrybentów, a jeśli doliczymy do tego również usługę Disney+ Hotstar (50,1 mln użytkowników), to daje nam to łącznie 137,7 mln osób korzystających z platformy Disneya.
W tym tygodniu Disney+ zadebiutował na polskim rynku. Jeden z gigantów branży rozrywkowej na świecie wchodzi do naszego kraju z przytupem, oferując na start bogatą ofertę filmów i seriali z biblioteki Disneya, Marvela, Pixara czy Star Wars.
Czy Disney+ zakończy erę dominacji Netfliksa? Ile płacimy za dostęp do najpopularniejszych serwisów streamingowych? Czy wkrótce będziemy oglądać w nich reklamy? Słuchaj najnowszego odcinka podcastu TechnoTerapia.
---
Posłuchaj poprzednich odcinków podcastu "TechnoTerapia":
#23 Dlaczego boimy się Marka Zuckerberga? " [PODCAST]
#22 Po wyjęciu z pudełka można się rozczarować. Jak wybrać monitor?
#21 Twitter w rękach Muska niczym zapałki w rękach dziecka?
#20 Ceny sprzętu zaczęły spadać. Czy to dobry moment na zakup laptopa?
#19 Anonymous wypowiedzieli wojnę Rosji i Putinowi. Kto stoi za tą tajemniczą grupą?