reklamacja
-
Zmiany w reklamacjach. Klienci otrzymali nowe narzędzia do walki o swoje prawa
Kupujący mogą od tego roku zgłaszać reklamacje, gdy chociaż jedno z kryteriów umowy nie zostanie spełnione. Nowe zmiany w reklamacjach wymagają także od...
-
Niechciany prezent. Co ze zwrotem i reklamacją? UOKiK: Od 2023 zmiana prawa konsumenckiego
Co zrobić z niechcianym prezentem, który dostaliśmy pod choinkę? Niekoniecznie musi on wylądować na dnie szafy czy szuflady. Może spróbować go zwrócić lub...
-
Węgiel kupiony od gminy się nie pali? Reklamacje mogą być problematyczne, UOKiK chce zmian
Węgiel kupiony za pośrednictwem gminy może być trudno reklamować. PGE uspokaja jednak, że certyfikat jakości może być podstawą do zwrotu surowca. UOKiK...
-
Black Friday. Czy można reklamować rzeczy kupione w ten dzień? UOKiK wyjaśnia
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny w rozmowie z "Rzeczpospolitą" przypomniał, że konsumenci, którzy dali się nabrać na fałszywe promocje, mają prawa do złożenia...
-
Lidl wycofuje i zwraca pieniądze za wadliwy ekspres do kawy. Urządzenie może razić prądem
Lidl od maja tego roku sprzedawał wadliwy ekspres do kawy SEMS 1100 A1 marki SilverCrest. Ze względu na błąd produkcyjny, nie można wykluczyć...
-
Problemy z Sylwestrem w restauracji? A może nieudany noworoczny wypad w góry? Masz swoje prawa i nie wahaj się z nich korzystać
Tofu zamiast kurczaka na sylwestrowej imprezie? Zgubiony płaszcz? Wino musujące zamiast szampana? A może hostel zamiast hotelu i skipass tylko na jeden stok...
-
Plaża za daleko, zepsute jedzenie, monotonny jadłospis. Co piąty turysta złożył reklamację swoich wczasów
21 proc. osób złożyło przynajmniej raz reklamację na usługi biura podróży. Większość odzyskała przynajmniej 1 tys. zł.
-
Polacy masowo skarżą się na banki. Niektóre wstydzą się raportować o skali problemu?
318 tys. reklamacji złożyli klienci instytucji finansowych w okresie obejmującym niemal cały ostatni kwartał ub.r. Najbardziej ugodowe okazały się banki...
-
Reklamacja wadliwego towaru. Rękojmia, gwarancja, zwrot. Jak to zrobić? [PORADNIK]
Reklamacja bez paragonu, zwrot towaru i gwarancja. Wyjaśniamy, jak prawidłowo reklamować wadliwy produkt, czy można zwrócić towar pełnowartościowy i czym się...
-
5 trików, na które się nadziejesz, ubezpieczając elektronikę
Ubezpieczanie elektroniki to częściej chwyt marketingowy niż realne zabezpieczenie. Najlepiej ubezpieczać nietypowy, drogi sprzęt i pogodzić się z tym, że...
-
Polka oskarżona o uszkodzenie telewizora w hotelu w Egipcie. Ma płacić
-
Wyciekły dane kart jednego z polskich banków. Masz taką? Nią nie zapłacisz
-
Ta kobieta ma nietypową pasję. "To jest bardzo wciągająca dyscyplina"MATERIAŁ PROMOCYJNY
-
61 martwych szczurów i 178 jajek w ścianie. Powodem zaległe wynagrodzenia
-
AI znalazła nowy antybiotyk. Potrzebowała na to dwóch godzin lekcyjnych
- MSWiA ogłasza sankcje na Białoruś. Powodem represje wobec Andrzeja Poczobuta
- Dzieci Elona Muska mogą zapomnieć o firmach? Nie odda im stołka prezesa
- Dofinansowanie wakacji w 2023 roku. Dodatki dla pracowników etatowych
- W Płocku stanęła olbrzymia wieża Orlenu. "Największa inwestycja w Europie"
- Na AliExpress nie będzie już tak tanio. Cło po kliknięciu w "kup teraz"
-
Nieudany wyjazd? Poznaj swoje prawa, gdy twój urlop nie dojdzie do skutku
Wakacje dobiegają końca, na ostrożność w większości przypadków za późno. Można za to zrobić podsumowanie i jeśli coś było nie tak, spróbować odzyskać...
-
Jak kupować w internecie
Czy najniższa cena jest zawsze rzeczywiście najniższa, gdy przyjdzie do płacenia? Co robić, gdy dojdzie do sporu z e-sklepem? Czy można ufać opiniom w sieci?...