ecommerce

Więcej o:

ecommerce

  • Integer.pl poszerza zespół ds. mobilnego eCommerce

    W celu realizacji nowego projektu Grupa Integer.pl w dniu 7 lipca 2010 włączyła w swoje struktury spółkę celową, która będzie działać w sektorze eCommerce. Wartość umowy wyniosła 2 mln zł, a uruchomienie nowego przedsięwzięcia planowane jest jeszcze na 2010 rok. - Cieszę się, że nasz zespół

  • Innowacje w ecommerce - nowe usługi i metody sprzedaży

    Co można kupić przez internet? Prawie wszystko Choć boom na sklepy internetowe zaczął się raptem 20 lat temu, dziś trudno sobie wyobrazić życie bez zakupów online. Bez wychodzenia z domu kupujemy już nie tylko ubrania, elektronikę czy książki - coraz popularniejsze są np. internetowe supermarkety, w

  • Forum Handlu Elektronicznego już za dwa tygodnie

    wymogach polskich i europejskich przepisów regulujących obrót w internecie. Drugi dzień to prezentacja newralgicznych zagadnień z zakresu strategii biznesowych oraz funkcji e-sklepów. - Tego typu spotkania są kluczowe dla rozwoju polskiej branży eCommerce - mówi Piotr Jarosz Prezes Zarządu spółki Dotcom

  • Black Friday jakiego jeszcze nie było

    Pandemia pokiereszowała wiele branż, nie ma jednak wątpliwości, że gdy jedne firmy traciły, inne zyskiwały. Jednym z największych wygranych kryzysu jest bezsprzecznie branża eCommerce. Wiele wskazuje, że wzrost odnotowywany w ostatnich miesiącach będzie się utrzymywać. Przed przedsiębiorcami

  • Polski startup wypływa na międzynarodowe wody

    będzie uruchomienie w październiku magazynu w Gorzowie Wielkopolskim tuż przy granicy z Niemcami. Kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorcy, który chciałby, aby jego eCommerce miał zasięg globalny i był przystosowany do potrzeb lokalnych rynków - jest wybór operatora logistycznego, który posiada magazyn w

  • kolporter.pl stworzył nowy model biznesu w Internecie

    biznesowym trendem w eCommerce ? uważa Tomasz Karwatka, partner w agencji konsultingowej Ideacto, autor książki Usability w e-Biznesie. ? Nasi klienci coraz częściej rozważają wdrożenie Extended Sites jako bezkosztowego sposobu ekspansji na nowe rynki. Model ten pozwala niekomercyjnym portalom zdobyć źródło