napoje
-
Coraz bliżej rewolucji w VAT. Są zmiany w ostatniej chwili
Komitet Stały Rady Ministrów przyjął już projekt nowelizacji ustawy o VAT. We wtorek dokumentem ma zająć się rząd, a zmiany mają zacząć obowiązywać od począt...
-
Coca-Cola Cherry wraca do polskich sklepów. Firma posłuchała klientów
"Odkryj w sobie lato" - to nowa kampania reklamowa Coca-Coli Cherry. Wystarczył niespełna rok, by wiśniowa Cola wróciła na polski rynek. Zdaniem koncernu...
-
W napojach owocowych będzie mniej soku? Producenci załamują ręce. To przez zmiany w podatku VAT
Krajowa Unia Producentów Soków alarmuje - planowane podniesienie stawki podatku VAT z 5 do 23 proc. na niektóre napoje owocowe będzie miało poważne...
-
Woda gazowana wytwarzana w domu wraca do łask. Pepsi na wielkich zakupach
Spowolnienie na rynku napojów bezalkoholowych powoduje, że ich producenci szukają nowych pomysłów biznesowych. PepsiCo przejmuje więc Soda Stream...
-
Nowa Coca-Cola Clear nie ma koloru ani kalorii, za to posiada nowy smak
Najsłynniejszy napój świata doczekał się nowej wersji. Na pierwszy rzut oka wygląda jak woda, ponieważ z receptury wycofano składniki karmelowe. Jej...
-
Kultowa Hoop Cola po 20 latach może zniknąć z rynku. Producent szykuje strategię ratunkową
Czeski producent napojów, spółka Kofola CeskoSlovensko, poinformowała, że jeśli planowane przez nią działania nie przyniosą oczekiwanych skutków, obecna na...
-
Klienci przestali kupować tę Coca-Colę. Firma wprowadziła więc małą zmianę. Efekt? Zaskakujący
Dietetyczna Coca-Cola zanotowała pierwszy wzrost sprzedaży od 2010 r. Pomogła m.in. przeprojektowana puszka, która jest wyższa i smuklejsza.
-
Pijemy mniej słodzonych napojów, bo cukier szkodzi. Coca-cola właśnie na tym... zarabia
Coraz większa świadomość konsumentów dotycząca konsekwencji nadmiernego spożycia cukru pozwala... więcej zarobić. Coca-Cola ogłosiła właśnie lepsze od...
-
Polskie napoje zaleją Rosję i Azję. Wielomilionowy kontrakt Krynicy Vitamin
Krynica Vitamin, polski producent napojów funkcjonalnych, podpisał właśnie kontrakt na dostawy dla rosyjskiego podmiotu działającego w tamtejszej branży...
-
Jesteśmy bardziej zmęczeni? Polacy piją coraz więcej napojów energetycznych
W 2015 roku przeciętny Polak wypił średnio 3,1 litra napojów energetyzujących. Na łącznie 118 mln litrów energetyków wydaliśmy blisko 1,3 mld zł.
-
Padła "szóstka" w Lotto. Gdzie padły szczęśliwe liczby?
-
Glapiński zagina czasoprzestrzeń? Dziwny komunikat na stronie NBP
-
Polacy idą po Koronę Wodospadów! To duże wyzwanie logistyczne i ambitny celMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Indie usuwają z podręczników układ okresowy pierwiastków
-
Apple wieczorem ma zadziwić świat. Nadchodzi przełomowe urządzenie
- Elon Musk miał nielegalnie zarabiać na kryptowalutach. Jest pozew
- Białoruś wnosi skargę na Polskę za mur na granicy
- Ile osób zebrał Marsz 4 czerwca? Sztuczna inteligencja umie to liczyć
- Bank PKO BP zaszalał w ofercie lokat. Efekt Kaczyńskiego?
- Niedobór wykwalifikowanych pracowników w Niemczech. "Przerażające dane"
-
Tatuaż z własnym nazwiskiem? Jedyne, czego potrzeba, to puszka coli
Tatuaż z puszki coca-coli? Firma rusza z ciekawą promocją skierowaną do Latynosów.
-
Napoje bez cukru zdrowsze? Na pewno lepsze dla producentów. Na jednej butelce coli dużo oszczędzają
Producenci prześcigają się w oferowaniu nam napojów bez dodatku cukru - przecież zdrowie jest najważniejsze. Okazuje się jednak, że nie o zdrowie może tu...