reklama

Więcej o:

reklama

  • Będzie więcej reklam na urządzenia przenośne

    Według uczestników amerykańskiego sympozjum Mobile Ad Degree obecnie najpopularniejsze są dwa rodzaje reklam na typowe platformy przenośne, a przede wszystkim na telefony komórkowe. Pierwsza wykorzystuje możliwości lokalizacyjne większości dzisiejszych urządzeń przenośnych. Druga zaś to klasyczne

  • VW nagrodzony za swoje reklamy

    Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie "International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen zdeklasował konkurencję zdobywając łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym. Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think

  • Wybraliście najlepszą reklamę

    Zwyciężyła reklama, której produkcja (w porównaniu ze wszystkimi pozostałymi) kosztować musiała przysłowiowe grosze. Nie wygrała epicka opowieść przesiąknięta efektami specjalnymi, stworzona przy pomocy najnowszych technik komputerowych. Nie było potrzeby angażowania znanej twarzy, czy stosowania

  • Eureka! Google jednak zarabia z reklam

    Suma netto, jaka zasiliła w 2009 roku konto Google to 18 miliardów dolarów. Zdecydowana większość tej kwoty pochodzi z reklam wyświetlanych na stronach Google (wyszukiwarka, YouTube, Gmail). Business Insider stworzył graficzne przedstawienie ilości pieniędzy uzyskiwanych przez koncern z Mountain

  • Najlepsza reklama motocykla? Głosuj

    Staraliśmy się znaleźć najciekawsze, najbardziej pomysłowe i najśmieszniejsze reklamy. Uznaliśmy bowiem, że mało kreatywne dzieła nikogo nie zainteresują a poza tym mają małą "wartość artystyczną". Oczywiście kilka reklam mogło nam umknąć, dlatego zapraszamy do zamieszczania Waszych propozycji w

  • Porównaj reklamy

    Porównaj obie reklamy i powiedz wyraź swoje zdanie w komentarzach. Reklama Great Wall GWPeri Wcześniejsza reklama Toyoty Yaris mjl

  • Reklama widoczna z satelity

    Spece od reklam zrobią wszystko, by wypromować produkt. Stosowane przez nich metody mają przyciągnąć gapiów i intrygować niecodziennym widokiem, niekiedy są też pomyślane z niezwykłym rozmachem. Przykładem może być tu firma Coca-Cola, szczycąca się jednym z najbardziej rozpoznawalnych znaków

  • Yahoo! królem reklamy graficznej

    EMarketer dokonał porównania największych amerykańskich wydawców, którzy emitują reklamy graficzne. Największe przychody z tego tytułu miało Yahoo - w okresie grudzień 2006 - listopad 2007 r. - ponad 1 mld 375 mln USD, to ponad trzykrotnie więcej niż największy konkurent firmy - Microsoft MSN (423

  • Internet bez reklam jest dla nas wart 2 zł

    Z raportu Stosunek internautów do reklam sporządzonego przez firmę badawczą Gemius wynika, że do emisji reklam w sieci pozytywnie nastawionych internautów jest mniej (28 proc.) niż osób, które zadeklarowały do nich negatywne podejście (63 proc.). Taka radykalna postawa badanych może zarówno wynikać